::: Kisah Yang Tak Sempurna :::

Sejak kebelakangan ni terlalu banyak kisah yang tak sempurna dalam hidup aku.
Entah bila semua ini akan berakhir. Mungkin ini semua balasan Tuhan dari segala kesilapan yang telah aku lakukan dulu!
Ya ALLAH!!
Jika ini yang Engkau kehendaki, aku redha dengan ketentuan MU... Aku pasrah dengan setiap dugaan MU, Ya ALLAH!!
YA TUHAN! Kau yang Maha Agung! Kau Yang Maha Penyayang! Kau Yang Maha Mengetahui!
Izinkanlah aku untuk merasai sedikit kebahagian dalam hidupku...
Aku hanya perlukan rasa kasih dan sayang...
Aku hanya inginkan suasana bahagia...
Aku hanya mahukan diri disayangi...
Tuhan KU!!!!
Ampunilah aku!! Ampunkanlah dosa-dosaku!! Ya ALLAH!!!

Ya Allah, Ya Tuhan ku!!
Bawalah dia kembali ke jalan MU...
Pulangkanlah dia kembali kepangkuanku...

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE! ASTAGHFIRULLAH HALA'ZIM...

Popular Posts