:: IMBACK! ::

Assalamualaikum....
aku kembali dengan semangat baru....
ape kabar korang yg setia masuk 'umah' aku ni walopon tuan ghumah nyer jarang2 sekali ade.... kekekkekeke...
takpe.. aku tak cop korang mencurik...
korang nak curik ape dlm 'umah' aku ni.. curik jer lah... kekkekeke...
bukan nyer ade barang berharga pon...
korang sume sehat??
aku nak update cite ape eh?
hah? ape? cite pasal aku?
tak yah la ehh... cite pasal aku ni, 1001 mlm bercerita sampai montah darah pon korang tetap tak faham... ekkekekkekek.. jgn marah eh!

Korang! baru2 ni kan.. aku dpt satu cite pasal sorang sahabat alam maya aku...
aku igt agenda penipuan dlm dunia cyber ni hanya di monopoli oleh budak2 belasan umo jer! ghope ghope nyer, mak org yg dah berumo 30++ plus pon leh terjebak dgn kancah pembohongan cyber neh... isk isk isk sedih tul laa!!!
Bab2 meriak pasal rete bende tu tak kesah lah kan... kalo betul dia org kaya, biarlah si luncai terjun dgn labu labu nya... Tapi bila menipu bab hidup mati ni, terlalu lah sensitif sgt isu tu...
Hopefully... sahabat yang dimaksudkan itu berubahlah... kawan2 yang dikenali dlm internet mmg akan digelar sahabat cyber. Tapi, bila dah berjumpa... berkenalan antara satu sama lain... kenal family... anak-anak masing² pon dah mesra... tidak lagi akan digelar sahabat cyber... Tak perlu lagi nak menipu diri sendiri atau orang lain... terima diri kawan² seadanya... mengakulah kekurangan diri seadanya... Tak perlu lagi nak meng"created" satu cerita hanya semata-mata untuk menarik perhatian...
tak perlu.. tak perlu... kami terima kamu seadanya wahai sahabat...

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE! hurmmm...

Popular Posts