::HApdet!::

HuuuWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Agak berhari hari gak aku tak hapdet 'ghumah' aku neh.. ngape yerk? nape eh?
uh uh uh..
ermm... haaa... aku byk kijer laaaaaa.. aiyarkkkk!!!!
Sebelum makcik lupe kan... next week mokcik takde taw! mokcik g bersiar siar carik kedamaian hati bersama kekasih hati yg terchenta sambil bermain boling tenpin together gether! huhuhuhuuuuuuuuuuu!!!
Aku g Serawak la korangggggggggggg...
Aku wakil USM ceewahhhh.. vangge! vangge! heeee...
Aku wakil USM tuk sukan staf antara Universiti. Tahun lps kan aku g Perlis yg bawak balik pingat Emas tuh.. hahh!! tawon neh Emas lagi la kot.. tp tambah lagi lah.. kekekkeke... Tawon neh UNIMAS jd tuan rumah!
Banyak yg syiok n banyak gak yg tak syiok nyer aku n g Serawak neh...
Aku bitau yg tk syiok nyer dulu yer...
Tak syiok nyer sbb!:-
-: keje haku byk agi yg tak siapppp!!! :(( waaaaaaaaaaaa!!
-: balik dr serawak, keje aku akan bertambahhh!!! waaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
-: Paling tak syiok... anak-anak aku demam!!! uuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
sian dorang aku tinggal kan kat umh mak aku... nak wat cane syg.. ibu terpaksa!! uhuk! uhuk! uhuk! seday taw!!

Syiok nyer plak... ngeh ngeh ngeh!!!
aku dpt berdua duaan, together gether ngan hubby aku!!! yeeehhhhhaaaaaaaaaaaaaaa!!!
boleh lah kami berdua-duan sentiasa... hehehehehe.. tak sabo tauuU!!!! huhuhuuuu!!

So, next week, aku takde.. korang jaga umh aku neh bebaik tau!
Next week seminggu lah umh aku kosong.. tak berhapdet... huhuuuhu...
email aku? huhu!! jgn tnya lah! mau berkilo kilo ratus email masuk.. jenuh lah haku nak memfowordian kan nyer nanti... huhuhuu!!
okeh! nak hapdet lain plak!!!!
--------------------------------------------------------
FINGER NOTE! NEXT!!!!

Comments

Popular Posts