::RINDU KAMU... CERITA BARU... ::

Bismillahhirrahmaanirrahim... 

Assalamualaikum WBT...

Dah setahun lebih kut blog ni ditinggalkan...
Sedihhhh sangat... :( setting pon dh mcm2 google ni buat.. agak mengkekok gak laa memula nak kelebet balik blog ni...

Dear blog...
Saya rindu awak tauuu... rindu nak kembali bergembira bersama awak...
menulis dgn riang tanpa ada siapa yang menghalang...
Mesti awak pon rindukan tulisan dan cerita saya yang gila dan lansung takde motif tu kan??

Dulu, sebelum datangnya Fes bin Buk kita sama2 bergembira setiap hari.. hari2 ade jer yang saya nak kongsikan dgn awak... Saya kan bengom.. pasal keling sebelah umah pasang lagu kuat2 pon saya nak citer kat awak... Tapi itu dulu laa.. duluuuu...

Tapi setelah datangnya Fes bin Buk tu.. saya sekelip mata tinggalkan awak mcm tu jer.. Saya teruja nak berkawan dgn Fes bin Buk.. sebab kat situ Saya letak lah citer ape pon.. ade jer orang nak komen.. ade jer org nak LIKE.. dengan awak, saya memang dahagakan komentar... sebab saya tak tahu ade ke tidak pembaca blog saya ni.. saya seolah-olah syok sendiri tulis blog.. pot pet pot pet tah hape hape tanpa arah tuju.. Padahal.. motif awal pembabitan saya dalam blog dulupon.. takde motif.. saja suka suka syok syok!! hahahaha!!!

Dear Blog...
InsyaAllah.. lepas ni saya nak bersama awak kembali.. setelah saya rasa.. agak bosan dgn Fes bin Buk.. Dengan dia Saya tak leh nak citer panjang lebar.. saya tak leh nak gila2 wat lawak bodo.. Tah laa.. bila dah lama2 dgn dia, saya rasa dia tak boleh nak memahami saya.. atau saya yang tak leh nak faham dia... hek hek hek... ^_^

Awak...
Nanti saya akan berniaga dgn awak.. saya nak jual jamu.. saya skang dh jadi ratu jamu yerr.. jangan tak tahu... :-p 
Saya harap, nanti kita sama2 cari rezeki kat sini okey... InsyaAllah.. wish me luck bebeh!! ^_^



Comments

Popular Posts