Maafkan daku...

Cheeeee....
tajuk macam serius jee... ngeh ngeh ngeh
Mahappp...
dah agak lama aku tak update my blog...
aku skang mcm banyak keje pulak...
banyak keje ke??
huhuhuhuu....
tp memang pon...
sejak sejak aku tuko makmal ni...
sokmo aku banyak keje...
2,3 minggu lepas banyak gak peristiwa peristiwa yg blh aku nak share kat sini...
tp nanti nantilah..
bebila aku free.. aku cite...
skang ni pon aku tgh penin...
tu yg jenguk sat rumah usang aku ni...
uuuuuwaaaaaaaaaaaaaa... cemuih la tgk rumah aku mcm ni!!!!
mcm takde yg menarik je...
tp aku suka simple!
uuuuuwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
mekasih pade sesape yg sudi jenguk...
walau sekadar jenguk...
at least aku tau..
adress blog aku dlm ingatan korang...muahahhahahh!!!!
KORANG!!!! dah jenguk2 tu bagi la salam kat "JOM SEMBANG" tu...
ni main jenguk je... mcm penyangak!!! keh keh keh

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE!- -ZERO-

Comments

Popular Posts