::ISU TUDUNG LAGI!!!::

Email yang aku dapat dari fwd adik aku....

Tak salah nak bergaya... 
Tapi HARUS kena pada gaya dan tempat serta situasi...

dalam email tu tertulis mcm ni...

Perghhh tergugat iman TOK KADI.. 
Pada perempuan yang bakal jadi raja sehari, harap jangan la ter'salah' pakai baju pengantin macam ni terutamanya yang bertudung.. Sopan la sikit masa nak naik ke masjid untuk akad nikah kan..
 



DAN AKU NAK BAGITAU SINI...
TOK KADI TU ADALAH
ABAH AKU SENDIRI TAWW!!!

 Walaupun gambar ABAH hanya sipi-sipi...
Setelah di fwd kepada adik beradik yang lain..
 memang kami mengesahkan itu adalah ABAH KAMI!!!

Sapa penah tengok muka abah aku??
haaa... Makcik Rehan!!
Aku tau, sebab ko punya daya ingatan peringkat ke 7... 
sure ko leh ingat lagi rupa paras TOK KETUA ni kan??

Tapi, untuk pengetahuan....
InsyaAllah.. Iman Abah aku tak kan tergugat...
Paling kurang, dia balik cerita kat Mak aku ape yang berlaku...
Tapi setiap kali abah aku balik dari akad nikah orang, kalo ade cerita yang menggelikan keti, Abah aku mesti share dgn Mak...
Aterrr... dah itu jerr kawan bergelak ketawa yg ade skang kat umah tu...
Lepas tu, kalo kitaorg balik ramai... ABAH SHARE PLAK NGAN KITA ORANG!!!
PASTU KAMI BANTAI GELAK RAMAI²!!!!


Comments

Nieza Ishak said…
huhuhu .. lawak betul la.
derang ni agak2 la pun kalo dah nama nikah .. lenkali carik la bra takde tali .. bikin malu betul

kalo hari bersanding nak separa bogel pun tarak hal .... sivik makin kureng ler ...
MR said…
wahgahahahahhaha... abah ko ke ila! sapola pengantin sengal tu weiii!! buat malu oghang peghok saja!
Me said…
pengantin pompuan yg sebelah tue lebih sopan.. ke yg sopan tue pengapit je???
ieda said…
erghh dah pernah dpt dah email pasal tudung nie .. mcm2 hal kan huhuh
ceklala said…
@Nieza Ishak:>
Tah hai!! mustahil la tak perasan kan? Wat malu betul!
ceklala said…
@makcikrehan:.
Hahahhaa.. memang wat malu org TRONG jerr... choiiii!
ceklala said…
@Me:>
Rasanya yg sebelah tu pengantin jugak.. Sbb abah den memang suka akad nikah pengantin ramai2 ni.. senang.. baca kutbah nikah skali harung jer.. hehhehe!
ceklala said…
@ieda:>
Itu lah kak.. tak hagak2 drg ni...

Popular Posts