::HILANG:::

Aku terasa seperti kehilangan. Hilang sesuatu yang amat bermakna dalam diri aku. Kalau dulu, mulut aku sering mengatakan yang aku rela, aku mampu, aku sedia. Tapi, kini semua kata-kata aku tu tak memberi makna apa-apa. Sebab now aku memang betul-betul rasa KEHILANGAN!

AKU RINDU!
Hanya itu yang mampu aku luahkan kini…
Aku memang terlalu rindu. Kalau dapat aku hilangkan rasa rindu ni, alangkah baiknya…
Tapi sampai bila aku harus menanggung beban rindu ni?
Sampai bila aku harus terus berdiam?
Sampai bila aku harus terus menanti?

SATU pengorbanan untuk SATU perubahan. Jangan anggap ia SATU kehilangan

Hanya kata kata itu yang menjadi penguat aku skang ni. Tapi kuatkah aku untuk menanti satu perubahan yang entah bila akan jadi kenyataan.
Nampak macam aku kuat. Tapi dalam hati aku, aku punya sekeping hati yang sangat rapuh. Aku mudah tercalar, aku mudah menangis, aku mudah terluka. Bagaimana untuk aku hadapi semua ini jika hati aku tak sekuat yang disangka?

Lindungilah aku Ya ALLAH!!
Hanya pada MU sahaja tempat aku bermohon perlindungan…

***********************************************************************
Rela ku menunggu mu seribu tahun lama lagi
Tapi benar kah hidup ku kan selama ini
Biar berputar utara selatan
Ku tak putus harapan
Sedia setia

Rela ku mengejar mu seribu batu jauh lagi
Tapi benar kah kaki ku kan tahan sepanjang jalan ini
Biar membisu burung bersiulan
Tenang lah gelombang lautan
Ku masih setia

Ada kah engkau yakin ini cinta
Ada kah engkau pasti ini tuk selama lama nya

Rela ku menunggu mu seribu tahun lama lagi
Tapi benar kah hidup ku kan selama ini
Biar berputar utara selatan
Ku tak putus harapan
Sedia setia


LOVE _|ibu|_

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE! Aku Rindu DIA.....

Popular Posts