:: SUPRISEEEEEEEEEEEE!!! ::

Mmg suprise... aku suke bangettt... perfume yg MEREMBESSSSSSSSSS!!
Mekaceh cayang bucuk ibu...
Anyway...
"Happy Anniversary My Hubby!!"
*********************************030408*******************
Dah 2,3 ari kami tak bertegur... ade masalah dalaman yg membuatkan kami mencetuskan perang dingin melaysia ke 6....
tp aku wat cam beser.... wat cam takde ape... padahal dlm hati ade cinta... betapa aku rinduuuuuuuuu sgt nak peluk cium dia... huagh! huagh! huagh!
Mlm td aku meronda dgn sis nak cari adiah special tuk hubby.... sambil aku jalan.. sambil dlm pale otak seminit aku pk adiah mende nak kasik... NGEH! NGEH! NGEH!

carik nyer carik, jalan nyer jalan, akhir nyer terjumpa gak sometin yg aku rasa hubby akan suka... walopon aku tau, aku ni jarang dpt tumbs up from hubby berkenaan ngan bab2 beli baju or pakaian tuk dia... kali ni, aku tak kesah.. yg penting aku ikhlas... so, memadai lah dgn budjet yg aku simpan tuk dia.. huhuhuu.. gambo tak sempat nak snap! sbb kelam kabut nak wat suprise gak... kikikikiki..

Mlm td al kisah... tersebut lah kisah perembessssssan air mata tuk kali yg ke dua ratus juta.... ade kejadian yg berlaku mlm td dgn dihadiri sound effect cite puteri yg terbuang, membuatkan pagi td mood aku betul2 faul!!! Pagi td, aku letakkan adiah ikhlas aku dgn hny berbalutkan plastik PACIFIC dan diluar beg kertas yg agak baru, tajuk PACIFIC gak... huhuhuu...
Aku g keje hny sempat ciyom tngan hubby yg masih lena lena ayam... sbb aku betul frust mlm td!! uuuwaaaaaaaa!!! aku harap hubby suke adiah simple aku tuuu...
Dlm keta, kepala otak seminit aku still merawang tingatkan hubby n today is... our special day!! aku tatau nape relationship kami jd gini di tarikh yg sungguh bermakna ni??? aku FRUST!!!!!!!!!
Masuk opis berjalan dgn lembik kus kus sbb takde mood... ditegur opis boy aku..."CERGAS SKET ILA!!" ngeeee.. aku adiah kan dia sengeh kerang...
When aku masuk bilik, nak letak henbeg GUESS (made from Bandung), aku tgk ade sumtin pelik kat bilik aku... "mane dtg beg kertas besau ni??" "ade org masuk bilik haku ke??" aku punyerlah terbelek belek beg kertas tu sebijik cam org tak penah jmp beg kertas! muahahhahahha!!! Hati aku mcm terdetik sesuatu... aku kalih ke belakang... jeng jeng jenggggg!!! ade sesuatu yg indah atas server box dlm bilik akuuuuuuuuu!!!! uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


aku nanges siotttttttttt!!!! THANX HUBBY!!!! Nape hubby wat cam ni??? Terharu taw!!!
tgk lah suprise yg teramat best dr hubby aku... tak penah hubby wat camni tau!! anyway.. aku sgt menghargai ape yg hubby wat... walopon hubby ni garang.. selalu marah2.. tp hubby romantik... so sweet!!! so cute!!! MUUAAAHHHH!!!!






--------------------------------------------------------
FINGER NOTE! SEGALA KEKURANGAN DARI MU TERHAPUS TATKALA AKU MELIHATKAN KEIKHLASAN MU... LUV U SO MUCH DEAR!!

Popular Posts