::HUJUNG TAHUN... "MARI UPDATE CERITA CORAT CORET"::

OK dah sampai hujung tahun...
Marilah kita bercerita secara pukal...
Tatkala entry ini dikeluarkan, aku telah pon bersantai, bercuti, berpenat lelah dirumah...
Aku akan cuti sampai seminggu persekolahan...
Sume nyer gara-gara anak aku dah nak sekolah...

Yerr!
Sangat cepat masa berlalu.. 
Aku rasa mcm kejap sangat budak2 ni membesar, tup tup anak aku dah nak masuk sekolah...
Kakak dah masuk darjah 1..
adik masuk tadika 6 tahun.. 
nak daftar pra-sekolah dah tak sempat. Full!!

Kehidupan aku ditahun 2011 mcm biasa, menarik hanya utk dikongsikan bersama kaluarga.
Yang penting,
Aku dah berjaya merialisasikan impian utk memilki 'perniagaan' sendiri. Walaupun aku hanya baru menemui 'tapak' nyer sahaja. 
Kalau banyangan dari motif kanak2, aku Masih dalam keadaan meniarap. baru nak pandai mengesot sikit2.. :)
Boleh laaa.... daripada angan2 yang tak perlu bayar duit tu.. At least aku dah ade sumtin yang boleh aku nampak hasil nyer.
Setakat ni, hanya rakan sepejabat dan kawan kejiranan jer yang tahu.
Tak yah banyak cakap... LIKE PLIS... ;)



Okeh selain dari tu... ermm..
Aku agak femalas al unta fadang fasirun sejak akhir2 ni...
SANGAT MALAS mau update blog..
SUNGGUH!!! aku tatau apa sudah jadi...

Kiranya, aku rasa aku kena ubah cara penulisan aku kot...
Maklumlah.. umo pon dah masuk level 3...
No more gediks... No more hora horey...
Cukup lah aku gediks depan laki aku jer.. Muahahhha!! *PANGGGG!!*

Tengok lah cemane nanti yer.. Tahun depan, berubah wajah ke 'rumah' buruks aku ni...
Harap-harap jangan sampai lah 'tutup' terus...
Aku ni suka menulis.. tapi tulis yang bodo-bodo jer laa...
Kan ke nak pencen umo 60.. masa tu kalo aku igt lagi passwwd  blog aku ni, blh la aku skodeng2 entry dedolu.. Spek pon rasa nya dah tebal 3 inci kot masa tu.. Mekap pon rasa nya pakai lipstik senget sebelah pon dah tak perasan agak nyer! Muaahhaha!

Dohhhhhhh!!
Ape aku meraban??
Takde topik...
Ok Dahhhh!!

Babai!



Eh jap jap!



Akhir kata....

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2012!!!!






Comments

Popular Posts