::MEREKA KEMBALI SETELAH SEKIAN LAMA MENYEPI::

Saya amat merindui mereka...

Bukan diri ini tak sudi menerima mereka..

Tapi masa dan kekangan tugas lain yang menyebabkan aku terlupa akan kewujudan mereka dahulu...

Maafkan aku kerana membiarkan kalian menanti terlalu lama...

Dulu mereka GAH disebut-sebut oleh semua orang...

Tak putus-putus orang-orang diluarkan sana mencari mereka walau dimana pon mereka berada...

Kemudian, mereka tiba-tiba hilang ... Hilang tanpa sebab... Hilan tanpa tahu apa punca...

SEDIH!! memang aku sedih!! Tapi bukan aku yang meminta mereka pergi, cuma "MEREKA" tidak lagi diminati...

Tapi kini mereka kembali dengan penuh semangat.. penuh keceriaan.. penuh kegembiraan...

Hati saya SENANG dan Sangat BAHAGIA....

Alhamdulillah.....

Tangan menadah dengan penuh kesyukuran...

Bersyukur kerana saya masih diberi peluang utk mengandalikan mereka...

Terima kasih kepada anda-anda yang diluar sana yang masih "MENERIMA" kehadiran mereka...

Tanpa anda, siapalah MEREKE.....

WELCOME HOME SAYANG!!!!!

DAH!!!! Toksah buat muka kerut2... tokdah dok buat muka pelik2...

"MEREKA" tu cuma.........












































APAM POLKADOT 
dan KEK KAREMEL

Terima kasih pada mereka yang telah order dan sekali gus telah megambalikan MOOD ku utk berbaking!!!!!!

Comments

Popular Posts