::SELEBRITI TALK SHOW::


Kejadian ni berlaku semalam.. Tajuk kejadian ni adalah..
Selebriti Talk Show: Selebriti bersama Ustaz sempena Sambutan Maulidur Rasul 1433H

MODERATOR :
1. SAUDARA AHMAD FEDTRI BIN YAHYA ( PENGACARA MHI - MALAYSIA HARI INI TV 3 DAN SELEBRITI TV 3)

PANELIS
1. YANG BERBAHAGIA USTAZ FAUWAZ BIN FADHIL ( PENSYARAH KOLEJ UNIVERSITI INSANIAH / PENCERAMAH UNDANGAN RADIO KEDAH FM)
2. CATRIONA NOOR HAYATI ROSS BIN BAHRIN ROSS ( SELEBRITI / PENDAKWAH )

hahaha!! =))
Kes malas nak type balik.. aku copy paste jer dari email..
Ustaz Fauwaz tu baru aku tahu semalam, rupe nyer dia anak Al-Marhum Ustaz Dato' Fadhil Noor... Patut la cakap Kedah piyau betui!!!
Yang si Fedtri Yahya tu.. bila dia start bercakap jer.. pastu siap ngan pantun2 bagai.. meremang bulu roma aku wehh!! Sampai Catriona Ross pon cakap kat Fadtri Yahya...

       " I tak sangka pulak u pandai berpantun yer?? Selalu dalam MHI tak pernah nak pantun2 pon.. Nombor satu rupanya.. "

Sebab Fedtri Yahya kata, dia dulu pemantun USM dan dapat nombor satu. Hehehe...
Keseluruhan memang best la talk show ni... dengan keletah Fedtri Yahya yang pandai mengendalikan situasi.. Yer laa kan.. kalo tak takde lah TV3 nak amik dia kan.. hahahhah!!

Kat sebelah kerusi Catriona Ross tu ade satu kerusi kosong, Fadtri Yahya akan panggil sape2 yang dia nak, suh duduk kat kosi tu pastu suh tanya soalan. Kebanyakan nyer... eh! semua la rasanya, yang dia panggil tu student. Sebab talk show ni terbuka, jadi dewan pon penuh dengan student jer lah..
Masa aku sampai tu, dewan memang dah penuh sarat sangat! Nak masuk pon jenuh himpit2.. Daripada aku kena sakit migrain, baik aku kluar balik.. Tapi, ada bukak satu lagi dewan yang pakai screen besar.. Aku masuk dewan tu, senang sket nak amik gambar... Walaupun hanya dari screen.. jadi lah..
Aku bukan pakai dslr mcm org tu.. aku cuma ada aiphong yang dah kelam rupaparas nyer... Yang penting, aku hader aiphong... KO HADER??? Muahahahhahahaa!!

 Ahmad Fedtri Yahya

 3 Panel yang dijemput khas...

Fedtri Yahya sedang ajukan soalan kepada Catriona Ross

Kak Cat sendiri buat pengakuan yang dia skang sedang hamil 4 bulan.. 
Tahniah kak..
Cewahhh... mcm lah dia kenal aku! hahahaha!!

Dalam dewan yang sebenar.. memang penuh dah sarat.. 
Ni aku dari belakang skali.. berdiri ok!! Sayup2 jer nampak depa kat bawah tu...
Dewan ni muat 300 0rg.. tapi yang datang nyer lebih dari tu... huhu!

Tapi Alhamdulillah.. pengisian talk show ni adalah SANGAT BAGUS!!!
Jangan ingat bila dah kata SELEBRITI tu, nak citer yang pasal artis2 dunia hiburan semata??

NO! NO! NO! okeh...

Talk Show ni adalah berbeza sama skali... Nama pon SEMPENA SAMBUTAN MAULIDUR RASUL kan.. Dah tentu-tentu lah perbincangan lebih kepada agama...

Sambil2 dengar tu, aku update la status kat Twitter.. 
Maklom lah.. aku ni pantang kalo p tpt2 yang ade WIFI FREE.. Memang menggeletis jer aku dok belek2 Twitter lah.. kejap2 belek FB lah.. kejap2 on YM lah.. hehhehe... =))

Pastu pagi ni, aku on Twitter, check tgk.. ehhh....
Sengeh mcm dapat loteri aku tau!!!
Walaupun aku tetap nyesal  tak dapat bergambar dengan beliau!!!

huhuhu!!!





Comments

Popular Posts