::DAH BOLEH DIHARAP::

Satu hari setiap bulan, mesti MOOD aku akan kelaut china selatan utara barat daya timur... :-((
HATE!!!

Tapi nak buat cemane.. harus lah terima.. sebab dah lumrah kejadian katanya....

Paling tak syiokkkk bila kena kat opis time keje, memang rasa nak MC jer.. Kalo takde ape2 hal, memang laju dah aku ke klinik amik MC, tp semalam ade kelas. Pulak tu hari pertama kelas, nak tak nak, terpaksa aku maniskan muka walaupon perit nyer tak terkata...

Bila dah tak tahan sangat, aku tutup jer pintu, baring kejap belakang almari.. bila dah "sakit" mcm ni, air-cond yang sejuk tu pon aku rasa rimas... tutup ekon, tutup lampu, tutup segala bunyi-bunyian.. baring.. pejam utk beberaa ketika.. Time keje kan.. mana nak selesanya. rehat pon buat syarat jer utk hilangkan rasa sakit dan tak selesa tu.

Balik rumah, barulah aku boleh tido dengan selesa...
Best bila sakit PMS ni, anak2 pon tak kacau, sebab tak tahu.. Asben boleh mengasuh anak2 tanpa disuruh-suruh.. hehehhe!!
Contoh nyer, anak dara kesayangan ibu ni... dah boleh dah diharap bila ibu memerlukan...
"Kakak.. kakak tolong ibu angkat baju-baju tu boleh??"
"Ok.. jap.."


*terima kasih kakak... Muahhhhh!!*

#Hari ni saya dah okey!!!! 
^__^




Comments

Popular Posts