HARI EMO SAYA! KBAI!

Assalamualaikum...

Salam Jumaat.. 

Dah masuk bulan 3.. tp mcm biasa.. aku yg ado ado jer update blog..

tah pape jer kannn....

lantak situ!!!


Okeh ni nak citer... minggu ni minggu aku EMO.. so, aku akan beremosi sket utk post kali ni..

Hari ni kat FB dok viral pasal sorang PEREMPUAN YANG BANGGA SEBAB BERJAYA MERAMPAS SUAMI ORANG!!!

WAT DE HEKKK???

Helooooo...
even yg kau rampas tu bukan suami aku.. tapi sebagai wanita aku rasa sangat MALU dgn perangai kau tau!!! Dah laa kau bercinta dgn laki org tu.. lepas tu update plak status kt FB seronok la konon si polan tu dah ceraikan isteri dia.. kekonon si polan tu memilih kau lah sgt kannn.. kekonon lagi isteri si polan tu TAK cantek.. kau jer lah yg TERsantekkk!! HOORKKKK TUUUIIIIHHHH!!! hahh kau! kluar kahak ijau!! hahhaah... 
Lantak kau lah kan.. ape yang aku nk bgtau.. hidup ni KARMA.. 
WHAT U GIVE.. U GET BACK!!
Ape pon alasan KAU.. aku tak leh terima ok!! 
Even yg kau rampas tu bukan suami aku.. tp cara kau telah memalukan KAUM WANITA SELURUH DUNIA!!!

HUH!!!!

SAKIT HATI AKU NI!!

SAKIT NYA TUH DISINI!!!



HUH! HUH!

OKeh.. ni lagi satu masalah wanita yang bila dah naik lemak... Bukan lemak dlm badan yerr...

Lemak dibadan tu biasa.. mcm aku ni lemak merata cerok dok ada.. 

Tapi ni, naik lemak AKA naik kepala!!!

Kita bila dah berkahwin ni, bukan berhubungan yang baik dgn suami kita jer.. kena berhubungan baik atau 'berkahwin' dgn seluruh ahli keluarga suami kita. Terutamanya mak dan ayah mertua. 
Sayang mak ayah mertua mcm sayang dgn mak ayah sendiri....
Hormat mak ayah mertua sama mcm hormat dgn mak ayah sendiri...
Baik dgn mak ayah mertua sama baik dgn mak ayah sendiri...

Nak dpt redha dlm kehidupan bkn hanya dgn redha mak ayah sendiri jer.. tapi juga kena dpt redha dgn mak ayah mertua... 

Kita sayang suami mcm nak gila.. sayang peluk cium suami mcm suami tu hang sorang jer yang punya.. tp hang lupa.. MAK AYAH suami hang juga hang kena SAYANG! kena HORMAT! malah hang kena LEBIH lagi...

Dok lebihkan suami.. kontrol suami dgn ayat2 manja tu.. smpai suami hang lupa TANGGUNGJAWAB dia sebagai ANAK LELAKI utk mak ayah dia.. 
Hang tak tau ka besar mana tanggangjawab suami hang tu utk mak ayah dia??? Tau ka dak???
SAMPAI MATI TAU!!! SAMPAI MAK AYAH atau SUAMI hang tu mati.. sepanjang tu TANGGUNGJAWAB dia sbg anak lelaki...
Mcm org perempuan ni lain.. kahwin jer, Ayah dia dah lps tanggungjawab.. Semua tanggungjawab dah jatuh kepada suami...

ISTERI kena PATUH dan TAAT kepada suami...
bukan SUAMI yg kena PATUH DAN TAAT kpd ISTERI!!!!
Bukannnn....

ISTERI KENA DGR CKP SUAMI...
ISTERI KENA IKUT PERINTAH SUAMI...

BUKAN suami yang kena folow apa keputusan isteri... 
BUKAN suami yg kena dgr apa kata isteri!!!

FAHAM!!!

Tu sebab aku ckp, org perempuan.. bila dah naik lemak.. dia jd besar kepala!!!
Bila si Suami tu dah baik sesungguh... dah baik sesangat.. HANG JADI LEMAK!! HANG JADI BESAR KEPALA dok suruh laki ikut telunjuk hang!!!

HUH!!!
Emo betul aku arini yerr!!! 
Jumaat pulak tu.. hurmmm.. 

(pssttt... mlm td tak dpt ke?)
(DAPAT APE?? PENAMPAQ NAK?)


OK BAI!

SALAM JUMAAT!!
HARI NI NAK BALIK KAMPUNG!!

^_^



Comments

Unknown said…
Amboi buuu.... emo sgt2 da ni... bawa byk2 sabar ye... kalo ikutkan hati ni, memang dah lunyai pompuan tu dikerjakan.... i already killed her, so many itmes, in my mind! hahahahaha...
Unknown said…
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Popular Posts