::.......::

Aku rasa macam nak menulih ari ni... tp rasa mcm terbantut! (blh gitew?)
ape yer aku nak tulih...?
cemane yer aku nak mulakan...?
Susah nyerrr... Otak aku Blur...
Tp aku nak tulih gak... Cane aku nak start ni??
Makkkkkkkkkkkkkkkk!!!!
ermmm....
Susah ke kita nak terima pendapat org?
Kenapa mesti kita nak bandingkan org ni, org tu dgn kita?
Kenapa kita tak blh nak menjadi diri kita sendiri?
Kadang2 aku letih dengan sikap sesetengah org yang suka toleh cerita belakang utk menghangatkan topik.
Cerita lepas tu, lepas la... benda dah jadi (walopon dengan sengaja), kita tak blh nak padam dah kisah tu. Lantak lah dia. Biar angin je bawa kisah tu pergi. Kita yang akan melalui kisah baru, buat persiapan untuk melalui nyer. Hal lama, tutup buku!

Aku penat taw!
Bagi nasihat pon salah...
Tak bagi nasihat bnd dah jadi dpn mata, takkan nak biar. Takkan nak bersubahat..?
Bila dah bagi nasihat, dia pulang paku buah keras kat kita... Ate cane?
Kita salah ke, dia yang salah?
Salah dia terang2 lah nampak...
Salah kita yang sekarang mmg lah dia tak nampak n tak tau. Dia p ungkit pulak salah kata yang dulu. Yang bertahun2 dulu, semata-mata nak menghangatkan cerita... semata-mata nak mencari salah kita...
FOR WHAT??!!
Hey U! Don't let me speak english arr!

huhuhuhhuuuhhuuuu.....

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE:- Donia... Donia... Donia...

Comments

Popular Posts