:I HAVE A REASON!!!!::

Wahhhh!! 
Tajuk omputeh!!! Tak hagak2!!
Hahhahaha!!


Tapi itu lah apa yang aku rasakan sekarang...
AKu tak tahu nak rungkaikan mcm mana... Hanya yang pasti, aku SUDAH UNFRIEND kamu...
Sudah pastinya kenyataan ini aku lakukan lama dulu...
Sepatutnya aku mendengar nasihat dari teman-teman terdekat, lamaa dulu...
Tapi, walaupun muka aku nampak ganas, dalam hati aku ade sekeping perasaan yang luhur....
Bagi aku, setiap orang perlu diberi peluang kali ke dua....

Bila kemaafan yang dihulur, kemaafan jua lah yang aku berikan....
Bila persahabatan yang diminta, setia kawan jua lah yang aku berikan...

Tapi...
keikhlasan aku sering dipijak-pijak...
Kebaikan yang aku beri, sering dipermainkan....

Benar, aku memang punya hati yang luhur... 
Aku mudah memaafkan kesalahan org lain, semudah membaca ABC....
Aku tak pandai utk mencari musuh...
Aku tak pandai untuk bermusuh... 

Tapi.....
Entah lahhh!!!!

Kesilapan yang sama... Dari orang yang sama....
Yang kena pon diri aku yang sama...
Cuma kali ini, mungkin kesilapan tu tak sebesar kesilapan 4 tahun lalu...
Tapi....
SAKIT nyer tetap aku rasa!!!!
Sebab aku DAH PERNAH RASA!!!

Aku ikhlas, Aku jujur,
Tapi... PENIPUAN jugak yang kau bagi.....

Aku tak tahu lah, mungkin dengan aku jer kot kau berperangai wadefak mcm ni..
Sebab aku tengok dalam wall kau, kawan2 kau sume sayangkan kau!!
Bagus lah mcm tu, kiranya, tak hal lah kan kalo aku UNFREN dgn kau skali pon... Takkan menjejaskan sikit pon sistem perparitan perb***tan kau tuuuu!!!!

Haihhhh!!!!
SUNGGUHHH!!!!
Aku tataulah ape dosa dan salah aku pada kau!!
KAU tipu tipu tipu aku lagii!!!!
Cerita tentang aku, kalau boleh kau nak korek-korek sampai berlubang...
Tapi, Cerita tentang kau, kau SIMPAN-SIMPAN sampai tak cukup lubang!
AKU KENA TIPU TIPU TIPU LAGI!!!!!!

Cukup la ehh....
Aku takmo lagi dah berhubung hubungan dengan kau!!!
Jgn pm aku, jgn sms aku, jgn jelaskan apa-apa lagi pada aku!!!
FB kau aku dah block! Aku dah UNFRIEND dgn kau!!
Kejam kan???
Tapi tak sekejam kau menipu akuuuu!!!
Blog aku adalah hak public, kau nak masuk, kau nak baca, pilihan dijari montok kau!!!
Kalau masih ada rasa "Not Know Shame", silakan.....
Dan, kalau lah kita terserempak kat mana-mana, aku harap masa aku tu, aku dah lupa rupa paras kau macam mana!!! 

Akhir kata, 
Semoga semua ini mendapat kebaikan dan rahmat!
Bukan aku sengaja memutuskan, tapi aku ada ALASAN!!
Cukup lah dengan apa yang pernah kau buat, 
aku takmo lagi menjadi sebahagian dalam hidup kau!!!

AKU SANGAT BAHAGIA SEKARANG BERSAMA-SAMA FAMILY DAN KAWAN-KAWAN AKU!
AKU TAK RASA KEHILANGAN SIKIT PON BILA AKU DAH TAK FREN DGN KAU!!!!

Semoga ALLAH SWT mengampunkan dosa-dosa kita semua....



Comments

CheQ Sue said…
awat lebih kurang ajer kisah aku ngan kisah ko nih???

Popular Posts