::SELAMAT TINGGAL DUNIA BLOGGER::

Assalamualaikum...
*tajuk biar gempak!*
Sekain lama blog ni terdampar sepi...
Kesian kat dia..
hari-hari dia menantikan ayat-ayat skema pembohongan dari aku... :)
Tapi.......
masalah aku skang ni...
Aku tatau MOOD BERBLOG aku dibawa lari kemana...
Aku takmau tuduh sapa-sapa... Aku tak suka nak cari gaduh dgn sapa-sapa...
Tapi tu laa....
Susah sungguh aku nak bukak laman putih ni skang...

Tengok!!!

Nak tulis mcm ni pon, aku tatau nak tulis apa... 
Padahal tadi masa otw nak masuk jamban, mcm2 yg dah terblink-blink kat atas kepala.. 
Pastu bila dah lepas hajat, mcm terflush skali idea-idea yg dah blink2 tadi.. 
Dok depan komputer ni, terus HILANG semua...
AJAIB BETUL!!!!

Tapi tu lah.. 
Aku rasa, blog ni memang akan terbiar sepi buat seketika lagi...
Tiada lagi omongan kosong atau berisi atau takdak isi yang meletus dari blog itam legam aku ni...
Tapi korang jangan lah salah fahaman...
REAL LIFE aku tidaklah sekosong blog aku skang...
LIFE aku banyak sangattttt yang terisi... Sampai kadang-kadang aku rasa mcm aku takde ruang utk berehat... BANYAK GILER BENDA NAK BUAT!!! walaupon banyak jugak yang aku tak buat! hehe!
Keje, bersukan, rumahtangga, anak-anak, bisnes...
Sume benda tu aku buat sampai aku rasa jadi tahap MALAS dah nak buat benda lain...
Korang faham tak ape aku citer ni??
Tak faham ke, faham??

Tak faham??
* | *

Lantak kome lah!!!
Yang pasti, aku nak bagitau kat sini...
BLOG NI AKAN TERBIAR SEPI...
TAPI BUKAN TUTUP TERUS YER...
Aku akan update bila ada angin menderu-deru meniup sangkakala jemari ku utk update.. eheh!
Nuffnang jugak aku dah cash out... Bape hengget yg ade, takperlu lah aku canang...
Cumanya, itu lah yang pertama kali aku cashout dan terakhir kali jugak.. (mungkin)
Sebab aku nak terminate lah akaun nuffnang ni... boleh ke tak eh??
Bukan ape, mcm kesian lah pulak kan.. Blog tak berupdate... Tapi iklan dok bagi jugak kadang2... *baik sungguh hati budi...*

Ok lah u ols!!
Umur panjang, kita akan bertemu lagi.... InsyaAllah...
Terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang selama ni tak jemu-jemu kluar masuk blog aku 88 ratus kali walaupun aku takde update ape2.. (bajet glemer mcm RedMummy yg dah nak bersalin tu..)
Thanks u ols!!

HUG N KISSES!!!
XOXO


Comments

Popular Posts