::SI AIR BIRU, DELIMA MADU::

SAYA NAK KEMBALI BERHERBARIUM!!!


SAYA NAK KEMBALI BERDELIMALICIOUS!!!!

SAYA RASA SANGAT HUDUH DUH DUH SEKARANG NI!!!!

hikhik hik hik...

Assalamualaikum....

Meraung dulu sebelum bagi salam...
sila jangan tiru kaedah yang tak molek dipandang...
Meraung hanya didalam blog.. xpe.. serupa seperti meraung di dalam hati.. tak siapa yang tahu hanya jiwa yang memahami.. aceewahhhH!!!

Sebenarnya-benarnya... saya sangat merindukan dua produk kesayangan saya ni.. waktu saya amik dulu.. sangat sangat berpuas hati dgn HASIL nya.. 
Lepas tu.... period saya buat hal... :'(
Biasalah kan.. orang yang ade masalah period ni memang la xboleh stik dgn satu produk dlm jangka masa yang lama.. kena pulihkan.. kena regularkan.. baru boleh amik balik yg cantik2 tu...

Kenapa???
DELIMALICIOUS dan HERBARIUM tu ade collagen... 
Untuk pengetahuan, org pompuan yang ade masalah period, tak digalakkan utk amik sebarang produk berunsurkan COLLAGEN... Sebab dan kenapa saya tak pasti.. tapi memang kalo tanya mana2 pakar kecantikkan pon, utk yg ade masalah period tak digalakkan mengambil produk collagen.. pulihkan dulu masalah period tu, lps tu dh yakin elok, baru amik produk collagen...

 Okey...
Ini pic masa tahun² sebelum ni.. aku tak makan ape2 produk utk kulit.. 
cuma pakai produk kulit utk luaran jer.. 
Okey.. kalau kata effect pencahayaan flash camera...
Tgk pic bawah!

 Ini memang pic rare.. masa tahun bila tah.. gambar lama ni..
pencahayaan semulajadi dari luar.. 
still bermekap....
Berminyak muka mcm boleh digoreng telor mata...


 Ini pic aku buat testimoni Herbarium...
Seminggu sebelum..
dan selepas habis sekotak...
Nampak perubahan kecil pada garis2 penuaan...

 Ini testimoni baru2 ni utk Delimalicious...
Sebenarnya, aku amik Herbarium n Delimalicious ni sekali...
Pagi minum Herbarium.. Malam sebelum tido, telan Delimalicious...
Then sebab tu perubahan dalam masa 6 bulan tu sangat ketara...
Proses nak putih cepat! 
Maklum lahh.. awak memang generasi kelam dari dulu..
Bila nak jadi putih cerah bersinar, obses sangat... telan selagi ada.. hehhe
Hasilnya, di bawah...

Pic pada bulan Dicember 2013...
No Make up...
NO filter....
NO Camera 360
No Camera flash... 
Pencahayaan semulajadi...

Nampak bezakan dgn pic yg awal2 tadi...

Lepas tu period aku kacau.. dtg tak tepat waktu...
Ingat dah peknen.. sebab dah lewat lebih 3 minggu...
tgk2.. kosong! cit!!! 
Terus lah stopkan segala collagen, aku amik balik jamu...

MAKA NYA...
NAIK LAH BALIK SEGALA JERAWAT MAK NENA....
TAPI TAK KESAH.. JERAWAT² TU SENANG JER NAK HILANGKAN...

TAPI MEMANG SANGAT RINDU DGN SI AIR BIRU DAN DELIMA MANIS ITU....



Comments

Popular Posts