::KAKAK-IDONG-ADIK::

Kesian Kakak Dina...
Malam tadi si adik yg bernama Darwish ittew
telah mengKOKAK *erkkk*
Atau dalam erti kata lain.. menggeget...
Telah menggeget idong kakak nyerr...

Apekah kesah nyer??
hurmm.. memula dorang ni main la berdua-duaan secara baik...
Dengan rasa sukacita si kakak ni mengusik la si adik...
*memang la hobi dua beradik ni usik mengusik pastu jadi 'bunga taik'*
Tak tahu la cemane, tetibe adik menjerit..
aku tau la intonasi jeritan adik mcm tu sbb kena usik ngan kakak...
Aku intai dari dapur, rope nyer, kakak amik/sorok lori adik..
Adik ni satu peel dia.. kalo geram, memang dia suka geget org..
tak kiralah geram suka atau geram marah..
Tapi dia mmg hobi menggeget okey!!
Aku mmg sangat fobia kalo tetibe adik sembamkan muka dia kat mana2 tpt dibadan aku!
Takut weyyy!! kena geget!!

Pastu, dlm jeritan sabung menyabung tu, adik terpa kt kakak!!
aku dh jerit dari dapur.. "adikkkk!! Adikkk!!"
Sepantas kilat, aku baru nak gerak dr dapur nak leraikan drg,
kakak dh menjerit kesakitan dicampur dgn teriakan meraung maha hebat!!
HUUUWWAAAAAAAA!!!
Aku tengok kakak dh gigil2 menjerit gila babeng...
idong sudah merahhh!!
"ADIK GIGITTTTTTTTTT!! SAKITTTTT!!! IBUUUUU!!! SAKITTTTT!!"




Sangat kesian aku tgk kakak.. merah idong nyer.. aku sapu minyak..
Tapi aku tau.. sakit nyer Tuhan jer yg tahu..
Nanges gila2 la si kakak...
Bila dia rasa berdenyut-denyut, "ibu.. sakittt ahh.."
Adik plak, tgk aku pujuk kakak, dia plak yg nanges sbb aku tak pujuk dia...
"IBUUUUUUUUU!! IBUUUUUUUUU!!!"
Adik jerit panggil aku sbb aku tak dulik kat dia...
hehehheheh

*Budak pala botak itu.. ibu pujuk kakak, dia intai2*

*Ibu tak marah pon ehh.. dia tetibe nanges sbb ibu nak snap gambo dia..*


*Ni lah budak yg SANGAT itu.. Ibu tny dia, nape geget kakak? Diam jer dia.. tahu dia salah*
Tu buat muka la tu...

*ibu suh g minta maaf kat kakak.. "AMOUUU!!!"
Pastu buat la mulut comey cenggitu...
eee... gerammm btl!!!


*pastu ibu ckp,
"kalo adik tak nak minta maaf kat kakak, ibu tak nak kiss adik, ibu xnak tido ngan adik"
Adik buat la muka kesian... merajuk.. membawa diri sudaa....


*Ibu carik2 adik.. ibu dpt tangkap... adik tgh layan "feel" memerut dlm bilik!!*
CEHHHH!!! ANAK SAPA LA NIII!!


*LARIKKKKK!!!*

Comments

Popular Posts