::MUKA AKU?TRANSFORM?::

Sejak 2 menjak ni kan.. aku mcm suka jer...
Suka sebab transformasi aku dh menjadi!!
Aku semakin gembira dgn perubahan muka aku!!
WooppSS! Mak tak cucuk ok.. tapi mak dicucuk!! ahakahakahak!
Aku kan penah citer kat sini yg pasal aku pakai produk tu kan...
Hahh... lepas aku pegi wat facial itu ari... nyonya tu perkenalkan lagi ngan lain produk... *ampeh tul cina tuh! mengabehkan duit aku jerkk!*
Ape ke nama nyer produk tu tah.. Lupe aku! Rege nyer idak lah semahal produk yg sebelum ni.. Bila aku kelebek2 dia punya ingredients tu.. aku menjadi suka.. Sebab produk tu berasas kan AQUA juga sama dgn produk sebelum ni... Sebab tu aku suka, Loreal yg aku pakai pon, berasaskan AQUA.
Dan nasib lah nyonya tu kasik buat ansuran bulanan.. Jadi merasa lah kulit muka aku menjadi elok dari yg sebelumnya... Tak ramai yg perasan pasal kulit muka aku, sbb aku dari dulu jenis muka yg susah nak naik jerawat secara terang terangan. Kalo naik pon, dibahagian dalam yg blh di cover dgn tudung.
Tapi, sebagai tuan punya muka.. aku sangat bahagia dengan perubahan muka aku... *skang kalo outing ngan en.Nurul aku dah leh free hair.. dia pon suka, sbb wife dia makin maklatoopp!!*


Ini gambar tajuk nyer malu nak tgk camera


Ini gambar melekap ke dindin tajuk nyer..


Tajuk gambar ni, perasan sorang2 sebelum tido!!
hahahhahah!!


Ini takdak tajuk


Ini aku hari ni...

Sume gambar2 ni aku edit utk letakkan jadi page jer..
Aku tak edit pon skin clear..
So, itu blh dikatakan gambar asli muka aku..
Tapi kalo nk tgk lagi asli.. kena tenung in person ngan tuan punya badan!
Miahahahha!!
Owhhh.. Mak hayam ini sangat lah over acting taw!!


Comments

Popular Posts