::KISAH BENAR YG SCARY!::

Ini adalah kisah benar!
Dan terjadi pada aku!!
Aiiyorrkkkk!!
Tapi hanya cerita tiada gambar!
Nak baca, bacalah..
xnak baca kaluuuu...
Scr0ll sampai bwh, bohsan?
Klik butang X ittew!!

Hal ni dh berlaku 2,3 minggu yg lepas. Tu pon aku dh meluahkan rasa pd 2,3 ketul kawan aku n seorang pensyarah. Dekat asben aku, aku belum citer.. sbb aku rasa was2 dgn tindakan dia kalo aku bukak citer ni...
Tapi kalo aku citer kat sini pon, dia baca.. xde hal nyer!! jarang lah dia nak marah2 kat aku sbb aku tak citer kt dia...

Al kesah nyer!
Ade lah seorang lelaki Iran.. diulangtulis.. LELAKI IRAN okey!
Dia tu adalah salah seorang pelajar jurusan Master kat skul aku...
Nama dia VEHNAM!
Umo dia, emememmemme.. agak2 dlm lingkungan 40an kot... masih steady walopon nampak berumo...
Masa memula aku tgk dia, aku biasa jer, sbb dh bersepah mamat2 serata pelosok negara Arab, Iran, Zimbabwe, dh penah aku jumpa.. Sebab dorang datang sini utk belajar. Jadi aku tak pernah nak menganggap mereka akan ada apa-apa. Sebab aku assume drg boleh membezakan antar STAF dan PELAJAR! Yer lahh ko.. umo dh setengah abad.. belajar lintas laut sampai ke negara org, takkan xkenal yg mana STAFF yg mana STUDENT kan??
Dipendekkan citer, ssatu ari si Vehnam ni dtg ke makmal aku utk buat pinjaman alatan radas dan bahan kimia (perkara biasa bg student² yg baru masuk). So, aku pon citer lah kat dia serba sikit ttg prosedur utk pinjam alatan ape sume...*inglish aku? NO KOMEN! yang HADOOOO!!* Sebab dia pon, inglish bertarabur atas jalan tar sana! Jadi serupa itu itik sama lembu jugak cakap!!
Bila dah citer² ape sume lebih kurang, tetibe mamat Iran tu menegur bijik mata aku!
"Your eyes is the real eyes?"
Hahhh!! *aku buat² terkejut! Lakonan semata-mata*
Masa tu aku pakai lens bertajuk amethsyt. Aku cakap kat dia yg aku pakai contact lens. Tak berkedip dia tgk aku.. Dia kata, mata aku cantik dan kaler tu sesuai dgn muka aku... VaH! VAH! VAH!! Kembang sepintu montot aku okeyy!!!
Lepas beberapa hari, si mamat iran tu dtg lagi.. Kali ni dia nak mintak bahan kimia sikit. Aku pon buatlah prosedur mcm biasa. Tgh aku dok sebok² amikkan bahan kimia tuk dia, boleh pulak dia ajak aku sembang². Aku ni dh ler al TEROR sgt berbahasa inggeris kan... Yang HADOOO jerk la spekingkong aku masa tu.. VELASAHHHH!!! janji dia faham maksud aku...
Memula dia tny aku dh kawen ke belum.. suami di mana.. anak berapa... bla..bla..bla..
Aku blh la layan² lagi..
Pastu bila tiba dia masuk satu bab yg buatkan aku... erkkk.. ape modus operandi mamat ni ajak aku berbual-bual mesra??
Dia tanya aku, kat Malaysia ni mmg perkara normal ke kalo lelaki dan perempuan yg belum kawen boleh bersama??
Aku takkan faham kan soalan dia tu ke maksud yg lain.. aku cuba utk berfikiran positif... Aku ckp kt dia, kalo sekadar berkawan itu adalah perkara biasa.
Pastu dia tanya lagi.. Selepas kawen pon boleh ade lagi kawan?
Aku jawab... Kalau utk berkawan biasa.. boleh...
Dia tnya lagi... "Your asben? have girlfren?"
errkkk... muka aku terus ketat!! relex La.. Relex.. soalan tekasilangkata tuk ko ari ni!
Aku jawab *sambil sengeh² mcm tak ikhlas*... "Have.. but just a fren! Only fren! No more than that!"
Dia pon sengeh² kat aku. Aku rasa mcm dia memandang aku dgn satu pandangan yg luar biasa kekdah nyer... Dia tanya aku.. "U? have boifren after married?"
Owhh NOO!!! Aku ke hey mamat ni tanya soalan yg mcm gitu plak kat aku!!
Aku terus geleng kepala seiring dgn NO yg maha kuat!!!
Mamat Iran tu masih lagi dok sengeh² kat tepi aku... aku dh gelabah bewak...
Aku tanya dia, "U first time in Malaysia?"
Dia jawab "yes"
Aku tanya lagi, "Your family?"
Dia jawab "In Iran. But they will come here soon"
Owhhh.. aku kehabisan kata...
Dia tetibe bagi jawapan yg tiada soalan sambil senyum².. "now im live alone at taman ilmu" Motif pemberitahuan?? Huwaaaghhh!! Aku dh semakin scary dgn tindak tanduk mamat Iran ni...
Mamat iran tu kluakan soalan... *aku translate balik soalan dia*
"kat Malaysia ni, lelaki dan perempuan boleh ke 'having sex' before married?"
Aku terus kecut perut dgr soalan tu... Aku jawab, dalam islam pon tak benar kan having sex sebelum kawen... Aku ckp mcm tu sbb dia tu ISLAM!
Dia angguk² then tanya lagi.. "after merried then they have girlfren or boifren, can having sex?" ADOOOYYYAIIIIIIIIIIIII!!!!!
Aku tersangat scary meryyyy HOKKAYYY!!!
Aku tatau nak jawab apa kat mamat Iran tu sbb aku dlm situasi yg sgt scary dgn dlm lab sebesar ini hanya aku ngan dia jer dok ada masa tu...
Terus aku suruh dia isi borang pinjaman, sign ape sume sgala... Aku buat muka seketat-ketat nya... aku ignore dgn soalan² dia tadi... Last² dia say TQ n blah kluarr!!!

PERGGHHHHHH!!!! Aku rasa mcm nanges!! Menggeletar badan aku!!
Petang tu jugak aku luahkan crita aku kat a few members!
Sume mcm terkejut katak...
Kira nyer kes aku dh mcm gangguan seksual di tpt keje la jugak eh??
Skang ni, kalo mamat tu dtg jer lab aku nak mintak chemical, aku suh dia amik sendiri. Aku duduk dlm bilik..
Pastu kalo terserempak ngan dia kat mana² aku akan berusaha takmo tgk dia.
TAKUT WEYYYY!!!!!

Comments

Popular Posts