::SAMBUT BESDAY ADEK MAMAT::


Sabtu 2 minggu lepas aku buat small besday party tuk Darwish aka Mamat!
Alaaahhh.. sesaje jerr nak bagi dia merasa ape tu besday..
Sebelum ni memang tak penah pon buat ape2 tuk Darwish..
Aku panggil pon jiran2 umah suh bawak anak2 dorang bagi seronok...
Kek sponser by Papa...
Pandai gak Papa carik kek Upin Ipin ni... Mamat kan suke Upin Ipin...


Aku buat Laksa Kelantan, Dadih, Fruit Koktel n kentang goreng...
Mana lah aku nak tahu anak² org tu tak reti nak makan Laksa Kelantan tu kan...
Depa tau laksa Penang jaa...
Suruh cuba pon jenuh paksa, menggeleng jer depa.. haduihhh!!
Mak² depa yang aku paksa suh makan laksa tu...
Anak2 depa pakat dok pulun kentang goreng tu jer sampai licin! sampai tak dan aku nak snap pic...
Yer lahh.. anak org mana aku tau!
Anak sendiri aku tau laa.. sebab anak² aku bukan pesen memilih makanan...
Sume benda depa telan..
Tapi nasib la ade gak anak² jiran aku yang mari kemudian, depa mau try makan Laksa Kelantan tu...
Hah!! jgn tak tau! Bertambah pinggan okeyyY!!!
Tak cuba mana tau rasa nya... kannsss!
*Pic ni di snap setelah makanan dimakan.. bukan sebelum yer..*

Okeh seterusnya, acara menyanyi lagu epi besday dan memotong kek pengantin...
Adik adalah penganten memalu tucennn... org suh tiup lilin...
terus menyorok belakang sofa...
Tapi ade org tu beria menyanyi lagu epi besday dgn lantang dan tiup lilin...
Terus lah jadi kesahh...
Orang lain yang diraikan.. org lain yang potong kek!
Dia lah yang nyanyi.. dia jugak yang potong kek!
Kakak Dina lahhh.. saper lagi kannn... suke over shadowww!!


Jenuh kena pujuk, ujung² adek mau jugak potong kek sama² dgn kakak...
Pegang pisau ujung jari jer yer dek!!
Malu lah konon nyer tuhhh... Piiirahhhh!!

Antara kekanak yang hadir meriahkan besday Adek Darwish aka Mamat!!




Fakta:: Dina pakai baju kurung bukan disuruh atau dipaksa, tp dia yang paksa aku suh pakaikan dia baju kurung.. nak hari raya katanya.. huhuu!!
|
|
|

Comments

Popular Posts