::THANKS KAK!::

Firstly...
THANKS A LOT TO Kak Mya yang telah menjemput daku & family ke majlis perkahwinan beliau..
Terasa teruja, terkejut n ter ter tauu!!
Yer laa.... Kak Mya ni adalah diantara pemblogger tegarrr yang penah aku kenal..
beliau sgt tegar dgn entry² nyer okehh!!
Blog dia tu antara blog wajib yang perlu aku terjah!!
Kalo aku tak sempat nak terjah dalam sehari, atau aku cuti tak sempat nak selak lappy, bila aku online, pasti blog dia dulu yang aku terjah.. kalo terlepas entry² yang terdahulu, aku revease mcm gear keta...

Dulu dia kak janzz.. tapi not now..
Now Kak Mya dah menjadi seorang isteri kepada seorang lelaki yang bergelar suami...
Majlis pernikahan beliau sama tarikh dengan majlis pernikahan abang aku... so, tak dapat lah aku menghadiri walopon kak mya tidak menjemput!! kakakkakaka....
Tapi Majlis persandingan di hometown beliau iaitu TAIPING, telah memberikan aku seribu rasa keterujaan... sebab dapat kad jemputan dari kak mya sendiri...
InsyaAllah kak.. La akan hadir... *tapi tetibe rs mcm malu2 plak.. sbb takde geng nak p sesame!* huhuhu!!

<||Fakta||>
- Kak Mya adalah senior aku di Politeknik PD... tapi dia course setiausaha... Aku mekanikal...
- Penah jumpa, borak ala kadar n bergambar sekali masa dinner di Poli PD pada tahun 1999...
- bertemu kembali di alam maya blogger.. sembang punya sembang, rupanya kak mya penah berkawen dgn abg senior aku.. dan aku kenal sangat ngan brother tu!!
- Kalo idola Kak Mya adalah Kak RedMummy, aku plak menjadikan Kak Mya idola aku utk aku created blog sendiri dan sembang² di YM sekali skala utk minta ilmu...
- Sampai hari ni, aku n kak Mya belum pernah berjumpa walopon kami adalah sekampung, TAIPING!!


**korang!! sape ade dpt jemputan kak mya ni?? sebab aku tau jemputan dia adalah limited... sapa dpt jemputan, jom la saing ngan aku.. aku segan dowhh!!** |motip?|

Comments

mya said…
waha siap ada entry khas tu. kui kui. apa2 pun dtg jgn tak dtg k!

Popular Posts