::TULONGG!!::

ari ni aku tade modal nak wat entry!
sebab aku dok gonyeh game kat FB dengan BB C aku...
*erkkk.. time keje dok bergame??*

apesal ekkk??
sebab lappy yg slalu jadi rebutan antara aku ngan hubby dah pulang ke ganggang...
tinggal lah BB C yang terkontang kanting tanpa dipedulikkan... Kesian kat diaaa....
Sebelum lappy tu pulang ke ganggang, aku dah menanam spesis pokok baru dan menyemai spesis anak ikan... tapi setelah lappy itu diambil.. aku ketandusan.. bimbang.. risau dgn keadaan tanaman dan ikan2 yang akan membesar lagi sehari...

Semalam aku lupa mau bawak itu BB ke opis... *opis kan dh kena block game2 ni sume...* dan ari ni aku sanggup patah balik mau amik itu BB... dan aku tgk.. tanaman ku layu di tasek madu.. ikan2 mati kelemasan dan kelaparan...
Tengah hari tadi aku bersuka ria di kebun yang shumell itu menanam sayur yang akan berbentuk "CEK LALA" dlm masa 2 ari lagi.. hehehehhe...

Ok.. Ptg ni ade game badminton... dapat masuk semi final... YeeHHaaa!!!

Nape tajuk aku mintak tulung ehh??
yerrr...
aku dah membasikan banyak cerita ceriti utk u olss...
* belum apdet pasal kenduri my Bro!
* Belum apdet pasal pegi jenjalan kat nite market kat feringgi...
* Belum apdet pasal main badminton...

Tunggu lahhh... nanti.... MOOD mareyyyy!!!
huhuhu...

in reference to: :::..MeH KiTa PaKaT KonGSi-KonGSi ShaRE..:: (view on Google Sidewiki)

Comments

NyIzd said…
hai darling....how ru?noy baru kembali active kr dunia blog ni..selama ni coma sekejap from blogging..facebook punya pasal..hehehe..how ru?i mish u,beh...hehehehe

Popular Posts