::INI TAK BOLEH...TAPI ITU BOLEH PLAK!::


Nampak kan??
ini adalah yang terjadi pada komputer aku sajorkk...
sebab nyer, ruangan 'Campuran Jerit' (shout Mix) tu telah kena BLOCK!!
aku tatau la pasai apaa..
Jadi nya, kalo aku online guna tenet opis ni,
mmg tak nampak laa ape yg u ols jeritkan kat situ..
Kat msgbox tu boleh lagi.. jadi...
HARAP SUDILAH ANDA MENINGGALKAN JEJAK DI RUANGAN MSGBOX tu yerr!!!
tak perlu risau kalo anda bukan ahli msjbox pon..
takde nak jd kudis haih kalo letak jejak kat situ...
Tapi kalo u ols nak jd ahli msjbox, AMAT-AMAT LAH DI ALU-ALUKAN!! *motip?* ^_^

Ekceli, kebanyakan blog yang kengkawan yang aku jejak, sume nyer ade kotak "shout mix" tu...
So, aku tak leh laa tinggalkan jejak disitu.. aku just komen jer lahh... N KLIK2!! tak lupeerr..
pada "Geng Pot & Pet", u ols jgn wishauuu...
when ai terjah blog u ols, ai akan klik2 u ols.. DONG WORI BEBEH!!
cuma tak tinggal jejak jer lahh... Klik dlm diam kata nya...

Tapi kann.. tapi kannn...
YOU TUBE boleh plak bukak kat sini..
dulu tak boleh.. tp skang boleh plakk...
Benda dh ada kann...
layankan jer lahhh...
itu yang macam-macam VC aku letak tuh...
hehehhehe...
semalam layan 'Perempuan Berkalung Sorban'...
Ari ni layan 'Ketika Cinta Bertasbih'...
Wahhhhh!! Kellllassss kannss!!

eh! eh! Jangan plak nanti ade plak kutu brahaq (sengau sket) gila kosa 7 keturunan yang masuk blog aku ala ala silent reader.. pastu buat repot plak kat kaum kerabat ICT suh block pulak itu ini!! alasan, sebab ade staf yang tak wat keje, hasek melayan YouTube!!!
Memang laaaaa!!! MEMANG KAU NATES YANG BUSUK!!!
Ape kau pk, aku melangut dpn pc aku tak wat keje laa?
Chessss!!!
|
|
|

Comments

Popular Posts