::BOWLING DAN AKU::

Ceewahhhh!!!
Poyo! poyo! lah kauuu!!! haha!

ini bertitik tolak dari entry utara ke selatan versi laju-laju ari tu nih...
Kan ke aku cakap nak buat entry pasal aku main boling...
Tapi takde lah aku poyo poyo nak tunjuk skill sgalooo..
Aku pon main kadang good kadang no good.. tapi banyak yang NO GOOD jer...

Macam tu gak hari aku main tu...
NO GOOD!!! +__+
SEDDEYHHHH!!!!!
Boling ni untuk SUKJAB.. iaitu sukan antara jabatan dalam USM ni..
Main kat Ole-Ole Superbowl, Kulim..

Aku mewakili Pusat Pengajian (School) aku lah.. Lucky ku, mewakili Pusat pengajian beliau...
Tahun lepas, Lucky ku punya school yang menang.. School aku dapat nombor 3...
Tapi tahun ni.. Memang merudumdum... School aku dapat no 5 tau!! Lucky ku mempertahankan kejuaraan beliau... Aku bagi alasan, sebab tahun ni aku telah naik pangkat jadi Timbalan Pengarah kejohanan, assistant aku tadak! seminggu sebelum kejohanan, aku dah membizi tunggeng terbalik sensorang buat macam-macam! Sampai hari kejohanan pon, aku sendiri kena buat registration!! HAZABBBBAIJANNN!!!
So, dengan itu, aku selaku pemain C Graded telah memutuskan bahawa aku tidak boleh fokus dengan sempurna pada hari kejadian!! HUH!!!
SEDDEYHHHHH!!!

Sebab tu jugak lah, aku malas malas jer nak update pasal boling ni.. haha! boleh?
Kalo aku memang, harusssss lah ku canang seantero maya... Muaahhaahha!!<---- jijis!!

Okeh lahh.. jom layan gambar2 yg tak seberapa tu...
Sebab nyer aku dah frusted sangat tak boleh fokus main kan.. jadi aku lepak lah kejap kat belakang amik2 oksigen pastu tgk2 org, amik gambo, ilangkan stress!

 USM konker boling alley hari Sabtu tu.. Penuh Lane.. semua pakai...

Team aku berbaju merah + hitam 

My Bowling shoes.. Blink! Blink! lagi kauu... Hadiah dari En. Lucky... (",) 


 My Team.. walaupun tak cukup orang ni sebenarnya... Ade 8 orang satu team.. Mcm biasa, aku lah sekuntum mawar merah yang berbisa dan berduri.. tapi sentuh tak sakit! Ouchh!!


 Nak tengok gaya aku menghayun bola boling??

Yeaarghhhhh!!!
Tengok! tengok!! Ada gaya tak?? haha! 

Owhhooo.. Balingan ni strike tau! Tapi tak sempat la pulak nak amik...
heheh...

Heh! Dah laaa... Nyampah! Takmo citer lah bape score aku dapat!
Korang kiralah sendiri.. Avg aku cuma 140 jer tau!! SEDEYHHH!!!
Rasa mcm nak nanges bila main tak menjadi.. Kesian kat teammate yang mengharapkan kita main elok.. Padahal... HadOOOO!!! 
Takpe.. InsyaAllah.. Tahun depan kita rebut juara okey!!! *jgn memboyot sudah! haha!*

Ini masa pengursan lane tengah kira2 point, aku selaku timbalan pengarah, dok kira hadiah.. hadiah nyer duit lahhh.... Tok Lucky aku tu tukang sebok jer.. Dia mana boleh tgk Vini comels dia ni sebok2.. mesti dia pon sama nak sebok2... Nasib baik hanak2 tak bawak sama.. kalo bawak, memang depa pon tukang sebok!

Yang memakai sweater biru tu, adalah penyumbang piala... Timbalan Pengarah Pusat Islam.. Ustaz Yusof.. Syukran! syukran Ustaz...

Dan ini lah juara bertahan untuk SUKJAB 2011..
Nyampah tau!!
heheh.. takde lahhh...
Tahniah untuk pasukan PPKK Elektrik & Elektronik....
RM300

 Ini Hadiah yang En.Lucky ku dapat...
High Game Lelaki Dan High Series lelaki..
dedua pon nombot 1 daaa..
RM60 x 2 = RM120

Puan Vini?
Hanya berjaya mendapat High series sajorkk...
Tu pon nombot 4! RM30..
SEDEHHHHHHHHH!!!!! :((
*larik laju-laju sampai pokok sena*





Comments

Anonymous said…
tunjuk ajar ku sifu.. :D

sian ai tak penah main boling..
nazmie said…
lama tak main boling... asyik membolen jerk... wakakakaaa.... memang pong ila, kalau jadi secretariat, memang kiter tak leh fokus mainnyer...hehhee... tapi selalunyer kome2 jugeklah jadi secretariatnyer kan kan
ieda said…
akak punn x pernah main .. selalu tgk jer .. huhuhu

Popular Posts