::Adoiii.. KENA LAGI..::

Adoooyaiiiii....
Kena buat lagik!
TAG yang sama mcm kat bwh neh... Tapi kali ni dari Kak Lin nun jawoh di selatan tanah air... dia ckp kalo aku buat, dia nak bagi award...
hehehe.. tak bagi kalu.. LaLa tuntut!!!! wahhhh!!!
Nak tgk??
Moh kelik kat "citer Penuh" tuh...
Nyehhh....


Cara yang sama.. Law pon yang sama..
cuma gambo jer berlain...
ngehhhh!
Ni kat opis.. maksud nyer.. ari ni ler..
tu ler tpt aku dok menggodek tenet tetiap ari..wooppss!!! bukan tenet jer hokeyy!!
Aku ni technician jer.. Kawasan keje aku kalo org dgr mcm takut jer.. sebab aku duduk dalam "MAKMAL KIMIA" hohohoho!!
Memang seluruh kawasan ini dikelilingi dengan bahan² kimia bahaya dan separa bahaya... Tapi takdo la haku menyedut nyer buta² gittew!! Sume bahan² kimia tu disimpan di dalam setor dan tertutup rapi... [aisehhh.. tetibe citer pasal job aku pesal?]
Ni nak habaq sket... komputer tu.. komputer "PERIBADI" taw! Yakni.. aku punyer sendiri...bukan USM punyer.. aku cuma pakai internet USM jerr... ngeh ngeh ngeh
Tapi takdo lah aku nak tanggung komputer tu p balik p balik dari umh ke opis.. aku letak jer kat opis.. sbb nak wat keje senang...
hehehhee... ape kes ni??


Nak Bagi kat sape TAG comel ni eh??
ermm.. jap...
Tah laa.. sume dh kena kot... aku ni bukan nyer ramai sgt kengkawan blog neh.. maklum lah.. org tak glemer la katakan...


---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>hik! hik! hik!<<

Comments

Popular Posts