::MINTAK BANTUAN::

Masalah Aku ni dah terjadi beberapa minggu yang lalu.. tp masih belom aku jumpa jln utk selesaikan nya...
Aku sendiri tak faham kenapa tgh elok² aku berblogging.. tetibe jadi mcm ni...
Jenuh dah aku repair sana sini...
Walopon aku tak bape faham ngan bahasa inggeris [onest taw!] aku tetap juga bagi faham... kamus oxford fajar edisi ketiga sentiasa ada kat komputer aku tuk membantu aku dikala aku memerlukan dia.. Memang dia berjasa dgn aku dari sekolah sampai now...


Kalo korang atau sesape saje yang arif.. tlg lah bitau aku nape blog aku jadi macam ni!


Kali ni memang aku betul² dah give up... aku tatau nape tetibe jadi cenggini...
Tolong lah bantu aku!!!
Aku rasa mcm tak besh jer nak wat entry.. sebab aku tak leh nak letak icon smileys, font pon mendatar n kosong jer.. tak leh nak tukau2 kaler... aku buhsannnN!!!
Terus mood nak mengentry ilang dikunyah-kunyah tatkala aku nak wat entry baru!
huuuuwaaaaaaaaaaa!!
Tolong la koranggg!! :(( tolong lah akuuu!!
Cane aku nak wat nehhh!!!


---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>Tolong lah aku!!!<<

Comments

Popular Posts