::LALA YG FRUST!::

Jiwa dan perasaan aku tersangat lah frust dengan kerenah broadband @ "BEROKBEN"!!!
Sakit taw ati...
Aku tatau ape masalah problemo...
Adakah sebab line "BEROKBEN" tuh memang cenggitu...
atau...
My blog yg berat??
atau...
Memang aku sengal pada hari kejadian?


Sepanjang cuti sabtu ahad, [bermula jumaat malam] aku dah sangat² frust!
adus
Yarrlooorrr... jiwa blogger aku memberontak sebab tak leh nak blogging...
Broadband yang aku pakai tu, memang nan adoo jer lah tahap kelajuan speed nyer.. Rege pon murah jeww.. berbaloi lah dengan gaji kami yg ciput neh... tu pon ikhlas dari my luv asben...
Sebab dia tau isteri terchenta dia ni tak leh renggang ngan internet!! hek hek hek!
Ok sambung balik!
Aku frusttttttttttttttttt bangat taw! mane tak nyerrr...
Masuk jer, berpuluh-puluh kali aku kena klik "try again" tuh sebab error!!
Bila connect jer internet, bukak firefox.. dia jadi gini..
Lebih dari 100 kali rasa nyer aku klik try again tu baru nak ok...
Bila dah habih loading walopon dh tertera "DONE" kat bawah tuh, still blog aku tak leh open banyak benda especially "My MSJBOX"!!! haduhhhhhh!!! nape lah yerrR???? tension

Pastu aku try lah bukak blog guna "OPERA" [sbb dlm laptop tu, ade firefox & Opera jer.. IE takde]
Guna opera ok sket walopon loading nyer ade sikit kelembapan disitu...
Ok la sket guna Opera.. ade lah appear aku nyer "msjbox"... walopon byk benda lain tak yang tak appear atau pon loading tak abis...
Tengok jer msjbox dh ok, berkobar-kobar semangat waja aku nak reply msj kengkawan..
Dah type baguihhhh punyer ayat... nak submit, masuk psswd, skali dia jadi gini daaaa...
ADOOOOOYAIIIII!!!! Opera punyer kesah pon macam taik kambin bulat2!!!!
Menyampahhhh!!! tumbuk
Pengsan makcik di tengah malam!!! [hiksss.. tetibe]

Alih alih.. nak cover frsut nyer pasal... ditengah malam hari, aku menyental bilik mandi!!!
Kalo org sebelah umh aku tu tak tido lagi, harus dia terkekujat dengar aku "belebushh! belebushh!!" ditengah malam... Minta mahap ler kalo jiranmu ini telah membantutkan sgale perancangan anda dimalam itteww!!

Untuk kengkawan msjbox.. sepuluh jari CekLaLa mohon mahap sebab tak dapek makcik nak mereply msj kalian... kalo sesape nampak CekLaLa jenguk² pada 2,3 malam lepas, tp tak tinggal msg tu, harap maklumlah... CekLaLa kena jadi pengintip jer weken lepas.. tok leh nak jerit²!!! huuuuwaaaaaaaaa!!! nangih
Sekian terima kasih...

YANG BENAR
::CekLaLa::

Comments

Popular Posts