::AWARD::



Againnn...
Kali ni dari akak cantik...
Best Blogger ehh... ekceli takdo lah best mana blog aku neh... merapu je manjang... takde ape info² yg blh dikongsi.. kalo mari time jiwa kacau.. memang kacau lah blog aku neh.. carca marba!!!
Masing² punya pendapat lah kan... Macam kata akak cantik tu... "kalo anda dilabel sbg syok sendri memasukkan wajah sendiri dalam blog, itu hak mereka" yeaappp!! aku setuju!! Sebab aku memang suke sangat menggedikkan diri aku dengan mengsnapkan muka sendiri then tempek kat blog!!! hahahhaha... suke taw!! Terpulang pada pandangan masing-masing nak labelkan aku mcm mana pon... Yang penting, aku tahu siapa aku.. aku tahu batas² sawah aku...

Eh! EH! eh! Wahhhhhhh!!
Penuh dh lemari award ceklala.. nak kena tempah baru ni... jenuh org nak tgk.. panjanggggg jer dorang beratur [i means... my award] hek!
senyumkenyit
Anyway.. THANKS akak cantik!! Memang cantik award nih...

**Tak sabar nak deting ngan akak cantik jumaat ni...**
:woooh:lallalalallalallaaa

Comments

Popular Posts