::TAG BY KAK MYA::

Haduhh.. terperangkap jugak haku akhir nyerr... akak ni terjah msjbox aku... aku pon terjah balik msjbox dia.. skali baca N3... 2,3,4, haduuhhh rajin benar akak aku sorang ni wat N3... Pastu mcm rajin nak baca N3 dia kena tag... skali aku tengok!
halamekkkkk... daku kena TAG daaaaa!!! Hamekkk kau!! Padan muke!! hah! jawab la sampai lebam!!


Name : LaLa da Hotz!

Sisters : 3

Brothers : 2

Shoe size : heel=8, sandle=7 kdg2 blh jd 8, sport shoes=7, kasut bowling=61/2

Height : 160++cm [tak dapek nak agak]

Where do you live : Taman Panchur Indah, Nibong Tebal

Have you ever been on a plane : Yesssss... pertama kali dlm idop 28 tawon p serawak ari tu.. ngeee!

Swam in the ocean : Boleh la sikit2...

Fallen asleep at school : Pernahhhhhhhhh!!! hahaahah.. aku lah budak baekk!!

Broken someone’s heart : Pernah..

Fell off your chair : Kusi aku skang ke?? tak penah gi kot rasa nyer... tpt2 laen, mcm tak bape nak hengat laa.. tp tak penah kot.. sbb kalo bab yg memaluskan neh aku akan slalu igt sampai bila²...

Sat by the phone all night waiting for someone to call : Dedolu zaman bercinta sakan harus lahhh kannn... now.. nan adooo! aku yg kengkadang bunyikkan sendiri tepon aku, takut kalo² woshak.. yer laa.. sbb tak bunyik seharian kan...

Saved e-mails : hahhahaha!! email aku now ade 233 yg tak sompek den nak bacooo!

What is your room like : Room mana? umh ke? tpt keje ke? Kalo kat umh.. beser² jerkk.. kalo kat opis, mcm tongkang pecah karam!!

What’s right beside you: Skang ni? ermmm... belah kanan ade tergantung nyer alat pemadam api.. belah kiri ade lemari brg² makmal..

What is the last thing you ate : Owhhh.. td aku makan.. nasi goreng sama sambal bilis.. aku bawak dr umh... tp tgh ari td baru aku mkn.. hek hek hek

Chicken pox : Tak igt bila kena...

Sore throat : Rasa mcm dh lama kena...

Stitches : Ape ni eh? jp nk tgk kamus... Ooooo... ketawa yg tidak terkawal.. eememememee.. aku kan juara gelak besar... hahahhaahha!! tp masih blh dikawal...

Broken nose : erkk!! idong rosak? egegeggege.. nehi nehi...

Do you Believe in love at first sight : Ermm.. percaya...

Like picnics : Suke gakk...

Who was/were…

The last person you danced with : Dancing? hak hak hak! ngan anak² aku lerr..

Last made you smile : Skang ni.. sambil type, sambil senyum..senyum...

You last yelled at : Sungguh pon aku ni penggelak yang besar.. tp takdo lah haku nak jerit pekik terlolong henggg sanaaa!! henggg siniiii!! mcm org tak bertamadun kan..

Today did you…

Talk to someone you like : yess op koss bebeh...

Kissed anyone : yup! acara wajib ni...

Get sick : Adehhh... sejak² pas beranak 2 ni aku mengidap sakit tumit yang amat sakit!

Talk to an ex : hehehehe... walopon aku ade ex.. tp tak penah nak sembang² even dlm phone sejak aku bergelar isteri.. ceeewahhh... nak email pon takut.. apetah lagi nak berSMS...

Miss someone : ermm.. yup!

Who do you really hate: musuh dalam selimut tebal! kemain lagi yerr!! mulut busuk cam longkang!!

Do you like your hand-writing : Tak suke! lenguh tangan!

Are your toe nails painted : eeeeeyyyuuuu!!! tak sukeee!

Whose bed other than yours would you rather sleep in : Anak² daku lerr.. sape ke lagi...

What color shirt are you wearing now : erkkk.. NO SHIRT IN OPIS HOUR!! haku pakai unipom laaa.. kaler pitch!!

Are you a friendly person : Of course!

Do you have any pets : Nope!!

Do you sleep with the TV on : ermm.. kalo aku betul² ngantuk or letih.. tp tak leh lelama.. sekejapan sajerkk...

What are you doing right now : Buat tag ni lerrr... haduhhh!!

Can you handle the truth :
Kadang² sukar utk kita terima kebenaran yang menyakitkan... Susah jugak nak mendapat kebenaran yang membahagiakan... Bila kita diuji, kita akan berdoa supaya ditunjukkan akan kebenarannya.. Namun, bila kebenaran itu sangat menyakitkan, perlu ke kita menyalahkan takdir?
Utk menjawab pada persoalan ini.. boleh ke aku terima kebenaran? Ntah laa.. susah aku nak jawab.. sebab diri aku, kehidupan aku, rmhtgga aku, terlalu banyak kebenaran yang menyakitkan sampai aku sendiri terpaksa korbankan kebahagiaan aku hanya utk melihatkan kebenaran... [korang xphm eh? huhhuu!! padan muka!!]

Are you closer to your mother or father : dua dua aku rapat...

Do you eat healthy : NO!! sume sumbat!

Do you still have pictures of you & your ex : Tiada!!

If you’re having a bad day, who are you most likely to go to : dok dendiam layan diri... tak pon aku g cari org utk aku gelak².. puas gelak, aku dok dendiam balik... hehhee...

Are u loud or quiet most of the time : Loud bila ngan org yg mesra mesra alam gitu ngan aku.. quiet ngan orang² kurenggg melayan org kuat gelak mcm aku...

Are you confident : ermmm.. kaddang! kaddang!

5 things I was doing 10 years ago
means.. tahun 1998
a) Baru masuk study kat poli PD
b) tahun aku takde pakwe taw!!! Wahhh!! vangge! masa tu idop mmg hepi go laki!
c) Baru mengenali erti feminin... ngeee
d) Mengenjoykan diri suka suka hati nak wat ape pown!
e) memang besh lah idop time tuh!!

5 things I would do if i were a billionaire
a) Bayar utang la beb!
b) Beli keta idaman
c) Bagi kat mak n abah
d) Beli umah idaman
e) pegi haji/umrah

5 of my bad habits
a) Kuat gelak
b) Suka mengusik
c) Gedikss
d) Cengeh/garang
e) mudah menangis [bukan kuat nanges hokey!]

5 places I’ve lived/living
a) trong
b) PD
c) KL
d) Tronoh
e) Nibong Tebal

Haduhhhhhh.. Letih ahkakkk nyahhh!!! letih perah otak!
Aku nak dera org lain plak! sebab aku memang suke tgk org kena dera jawab TAG! hahahahha!! aku lah sgt kijammm!!
u olsss!! jawab keyy!!
Dr.Araz
Pujangga Asmara
Budak Berus
Liyanuar
Sis Lin
Along Arman
Chime
Kak Tera
Kak Ila

Comments

Popular Posts