::AKU LAGI SEDANG BERDUKA CITA::

Aku lagi sedang sedih...
uhuhuhuhu...
aku tidak dapat bersiaran lansung dari PC ku sendiri!
Tatau pasai apa, tup tup tiba2 petang ari jumaat last week, PC aku tertera 'CABEL UNPLUGGED'!!!
Terkejut aku weyyy!!
Aku dah try cucuk pasang balik berkali kali network kabel tu..
aku dah try shut down n on balik pc tu...
hasil nyer... mendukacitakan!!
huuuwaaaaaaa!!!

Pagi ni, aku igt dh ok lerr...
ghuper nyerrr... huuuwaaaaaaaa!!!
Dugaan...dugaan....
Aku p tanya technician komputer kat skul aku...
deme kata, pusat komputer dah blok aku nyer internet sebab aku buka website lucahan dibulan posa!!
Hampeh tau korang!!!
aku idak laaa sampai TERDESAKKKKK sangat nak bukak web lucahan sebegituannn... aku masih ada keinginan yg normal ok!!!
MAne de aku bukak website yg segebitu rupa!!!
TAk koserrrr lah akuuuu.. cemuih dah tau dok tgk yg kat umh tu hah!!!
Seingat aku, time aku jadi mcm tu, masa aku dok YM ngan HUbby aku.. pastu tetibe trs keluar "NO NETWORK CONNECTION" "CABEL UNPLUGGED" hah.. mcm tu lah lebih kurang...
Padahal, kami dok tgh sembang2 psl nak persiapan raya jerr...

HAduhhhhh!!! camane niii!!
ini aku bersiaran dari PC makmal sebelah...
takkan aku nak melekap kat sini sepanjang masa kan... Lab aku sapa nak jaga?
Tu laaa.. padah nyer... hasek mengadap komputer jerr.. keje yg lain tak jalan...
Tapi bagus jugak, pc aku takde internet, blh gak aku ngadap keje lain... hehehhehe...

Tapiiiiiiiiiiii!! aku nak jugak ade internetttttt!!!
aku BOHSAN dowhhhh!!!!
Aku nak apdet blog!!!
Aku dah created dah kad ghayer nak bagi kat korang sume yg rajin masuk blog aku.. baca blog aku...
tapi tak leh la jugak nak pamerkan disini... sbb sume tu dlm hard disk pc aku... tak rajin lah aku nokkss nak copy sgale masuk pc org....

HAduhhhhh.... biler org tu nak mai repair ni.. aku dah wat repot dah.. alamak aiiii.... tensyen gue dehh!!
|
|
|

Comments

Popular Posts