::ILANG SUDA...::

Sedey aku tetibe pagi ni...
Blogger kesayangan aku... dan aku pasti kesayangan pembaca yang lain juga.. telah menamatkan zaman pembloggeran nyerr.. huhuhuuh!! kenapa yer?? apakah??
blogger-emoticon.blogspot.com
Aku adalah reader setia dgn blog tu... dia adalah blogger idola aku... setiap hari aku akan masuk blog dia dan baca entry² dia yang selalu relaven kata nya... Aku sukaaaa.. walopon aku jarang nak komen²... tp aku tetap sukaaaaa... SETIAP HARI okeyy aku akan check, refresh blog list aku.. dan kalo blog dia ade update entry baru.. pasti akan aku terjah...
Tapi kiniiiii...
Entah laaa....
blogger-emoticon.blogspot.com
Apakah sebab.. apakah punca.. apakah maksud... apakah.. apakah...
hanya dia yang tahu...
Tapi aku harap, dia akan bukak blog baru.. sebab mungkin hari² aku akan sunyi tanpa membaca blog dia...
INI SEEEERIIIUSSSSS!!!
Pasti aku akan rindu sama ayat² dia.. pasti juga aku akan rindu sama cerita makan² dia.. juga pasti aku akan rindu cerita tentang dia yang MELERTZZZ itu...
Dan aku harap.. satu hari nanti kami akan bertemu jugaa... sebab kami sama² berasal dari TAIPING!!!!

Kak Mya..
La harap, akak akan bahagia dgn kehidupan akak... La doakan semoga akak success n menten melertzz..
Luv u!! Muahh! Muaahh!!
SELAMAT TINGGAL http://myasefia.blogspot.com!!

blogger-emoticon.blogspot.com*sepatutnya bye2 ini muka monyok... huhuu*

Comments

Popular Posts