::09/09/09::

999 BOMBAAAAA!!!! POLISSSS!!!

blogger-emoticon.blogspot.com

today is 09/09/09!!

- today, 09/09/09 jam 09:09 pagi, kat kampus engineering ade Majlis Upacara Konvokesyen Komemoratif... Majlis tersebut diadakan di Dewan Utama Kampus. Untuk mengetahui lebih lanjut, klik SINI. Bukan aku tak nak copy paste masuk sini.. sebab news tu panjang lebor.. kang kome malas nak baca... hehhehe... Now aku tgh layan video live Streaming dari sana. Aku tak dapat jemputan.. sob! sob! sob! yer laaa.. kata kau, aku bukan insan² terpilih utk ke sana... kan!
Tapi bagus gak tak p pon... Sohih buhsan tahap itik berak kapor kan? Layan streaming yg sangkut² ni pon jadi lahhh!!

- Today, 09/09/09 adalah bufday seseorang yang pernah dulu bertahta dihati...
*kuyup la kau kan tetibe teringat kisah lama...*
Apa lah kabar nyer.. org tu kan? igt tak lagi dia kat aku ni...
*tiba² pitammmmm*
hahahhahahahhA!! jelir

- today, 09/09/09 errmm ape lagi ehh yg berlaku ari ni??
HAH!!!
Bulan 9 ni ramai besday insan² yg terdekat dgn aku... antaranya...
13 ari bulan ni, besday my lovely doter.. NURDINA BATRISYIA dan pak lang dia.. my bro.. SHAHRUL NIZAM...
pastu 20 ari bulan lak, besday the only one my lovely mum.. RODZIAH BINTI SABAR...

Owhhh... upacara konvo itu dah start... hehehhe.. layan streaming....
byeee!!!

eh lupaaa.. kalo u ols nak layan streming gak, boleh masuk SINI.. tapi, Best view with Internet Explorer 6.0 above!!!

BYEEE!!!
|
|
|
|

Comments

Anonymous said…
x de yg menarik pun 999..ingat nk wat sumthing 101010 next year..apakah?kah?kah?

Popular Posts