::HAI U OLSS!!::

Salam U olss...
Dah berhari-hari belog aku tak berupdate kan...
huhuuhhu...
DASAR pemalas batu sungai tau aku nii!!
entah lahhh...
sejak-sejak ni.. NAFESU nak berbelog aku dh semakin layu dihujung mekar...
Padahal bukan aku takde citer...
Bukan aku tak reti nak menceceh...
Tapi.. ntah lahh!!
NAFESU makan idak pulak layu yerr...
lajuuu jer menonong kalo bab² makan...
padah nyerrr... HAMEKKK KAU!!!
70KG DAH BERAT AKU SKANG TAWWW!!!

Dulu punya lah aku control.. seboleh-boleh berat jgn sampai cecah 70kg...
biar dia dok main erea 63 - 65 jerr...
last-last.. skang.. hah nahhh!! HAMEKK HABUANNN!!!
Akak² aku.. sepupu sepapat ketupat aku sume dh start amik JDM...
Masing² nak vogehh laa time kenduri bro aku nanti.. kononnn!!! chaeetttt!!!

Korangg!!
malam tadi kan aku sesaje nak try n error buat makaroni bakar... *motip?*
*hah tgk! mkn lagi!*
Aku saje jerr...
Dah lama kepingin nak makan makaroni bakar...
Nak cari resepi hasek luper jer memanjang...
Barang² nyer sume dh ade kat umah...
Malam tadi aku pon memasang tekad dan azam utk try n error laa...
Bukan nak bagi kat sape pon.. masuk perut aku anak beranak jugak...
Dengan gaya haibattt nyer aku berkuntau la kat dapooo..


Alahhh... aku main hentam campak² jerr...
Bahan² inti, aku buat mcm kuah spegheti tuu... cuma aku tak letak banyak air..
tumis bawang besar, daging cincang, prego, tabur oregano sket, mix vege.. Dah SIAP!!
Pastu aku layer layer kan dgn makaroni - cheese... then aku bake! WAHHH!!!
Macam pro jer kannn...
Tengok hasil nyer setelah di bakar hampir sejam...

korang rasa sedap tak???
keekkekkekeke...
bersemangat waja aku pepagi subuh nak menerai rasa masakan try n error ku ituu...

TAPIIIIIIIIIIIII!!!!
hancurrrrrrrrrrrrrrrr!!!!
berderaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

makaroni aku tak mau menjadi keras... kenapa yerr?
rupa paras adalah seperti cantik...
tapi isi dalam hancurrr...
But... rasa tetap MALATOOPPPP!!!

Aku keciwaaaaaaaa!!!
aku simpan dalam kotak sejuk...
balik karang aku nk tgk, ape pulak yang dh jadi...

*entry xde motip... tetibe cite pasal makaroni bakar yang tak jadi tu kan...*

Comments

NS said…
walau entri takde motif aku tetap komen huhu..

selamat mencuba lagi hihi. kalau jadi bagi aku sikit huhu
ceklala said…
nobuta:: hehehhe... bagus bagus.. len kali jgn malu2 nak komen2 yerr!! TQ!

Popular Posts