::FEBUARI::

Bulan kasih sayang kata org...
ceeewaaahhhh!!!
Aku pon mendapat kaseh sayang jugak...
hari-hari lagi tauu!!
tak kire bulan... Ahaks!

Citer holiday tak enter lagi yerk!
dalam fesbuk pon belom masuk gambar lagi..
Sebab gambar banyakkk...
banyak dalam camera org tu... dalam camera org ni...
dalam hp aku.. dalam hp cik suami... dalam hp org tu... sana sini bergambar...
Aterrr... cemane??
nak edit lagi.. kena letak watermark lagi...
so, u olss... yg gedikss nak tgk pic meraban we ols... kena lah tunggu kejap ehh..
*ek eleeeeyyyy ko LaLaaaa... mcm la DIVA nak suh org tunggu2!!*
*Whatever!!*

Minggu lepas, 4H 4M ade kat kolumpor...
Pastu balik singgah eypoh, jenguk tokwan...
Tokwan belah hincek somi ku tu... tak sakit ape2...
Cuma sakit tua... umur nyer dah 91 kau!!!
sian aku nengok nyer...
Tapi anak² nyer sume balik la nengok...
Pastu Hincek Somi ku berkeputusan yg kami anak beranak 
akan tido satu malam kat Ipoh...
Aku mmg amik cuti pon hari rabu tu.. so, tak kesah disitu...
Tapi Hincek Somi aku laa.. beria ngamik EL sgala, skali ngan Dina pon kena ponteng skolah!!

Today, Khamis.. aku kerjaan...
Tapi esok, friday... aku cutian lagian...
sebabian (oppsssii!!)...
sebab... esok aku kena p kursus plak kat Swiss Garden, Lumut... sampai hari ahad...
Anak².. aku pos kat kampung...
and again.. Dina kena ponteng skolah lagi esok...
Hincek Somi akan balik ke Ipoh lagi this week.. nak tgk Tokwan...

Minggu ni, skali lagi rumah aku tu terbengkalaii...
kain baju ko jgn ckp... WAJIB la menimbun tak berlipat...

Minggu depan... banyak aktiviti pasal keje...
Huuuwaaaaaa!! MEROYANNN!!!
dgn Liga bowling lagi... 
Pastu wekend, cuti 3 hari... Ade family outing...AGAIN!!!
Nak ke Teluk Rubiah plak katanya... huhuhu...
Sakan kann??

Bulan Febuari... its call... "bulan tak lekat kat umah"
|
|

Comments

Popular Posts