::BIZI WEEK!::

Yuhuuuuuuuu!!!
aku kebiziyan sepanjang minggu ni...
Dah ler batuk tak ilang² lagi.. obat dah abis... batuk tak abis..
Letih aku nokkkkk...
dengan nak handle makmal lagi... dengan event lagi...
WAHHH!!!

U olsss!
Aku nk bitau u olss neh.. pasal event yg dept aku buat ni lah... huhuuhuuhu!
Hakakkk sangat teruja u olsssss!!!
Event tu sabtu ni... bagi aku, event ni lah yang paling MaVVLeSS aku rasa...
Sebab nyer.. jemputan itu adalah bukan calang-calang org...
Nak tau sape?
hah.. klik lerrr kat situnn!


Hah!! tuuuuu... tuuuu... korang baca betul²... kalo xbape nampak..korang klik kat pic tu bagi besauuuu!! Sapekah wanita di dalam banner ittew!! **aku songlap pic ni ms buat rehearsal td.. nyehh!**

Kalo korang nak tahu, itu lah salah seorang wanita yang tersangat cantik di mata aku.. Sangat teruja aku bila aku dpt tahu Tuanku Zara yang nk dtg. Dalam kepala, 'dapat salam pon jadi lah!!'
Tup Tup petang semalam, masa kami bebudak teknikal dok buat keje kat dewan, aku dapat berita yang paling menggembirakan! *Mulanya mcm tak bape nak kondifen!* Tapi setelah disahkan, aku n beberapa org lagi rakan pompuan akan berada di pentas untuk bagi cenderahati ape sume bagai... Oklah tu kan... Gembira jugak tu.. bertentang mata ngan Tuanku...
Pastu, setelah di bincang, bok brek bok brek ape sume, alih alih bos suruh AKU buat sumtin yang diluar jangkaan aku!!
Aku diminta utk mengadap Tuanku Zara untuk berikan buku program pada hari kejadiannnn!!! HUuuuwaaaaaa!! rasa mcm tak percaya!!! Niat dihati cuma nak dpt bersalam... Alih-alih aku terus mengadap!! Aduhaiiii... kalo org lain aku tak kesah sgt.. Tp ini sebab seseorang yang bukan senang kita org² pacar yang hina ni nak bertentang mata, nak mengadap berdepan mcm tu wehhhh!!!! tak tercapai akal kuu!!!blur
Walopon hanya senaskah buku program, tp aku kena berprotokol bagai lah... jalan kena betul, nak tunduk sembah tu kena betul, melutut mengadap dia kena betul.. sume sume lah!!! Haishhh!! aku neh dah ler ade masalah lutut longgar! huaghhuaghhuagh!!! **Jgn buat aku batuk dpn Tuanku sudahh!!**ihikhik

Ape2 pon aku mmg sgt teruja!!!
Dan seharusnya aku adalah VOUGE pd hari kejadian!! Nyehhhh!!
Tapi aku bermasalah dengan baju bajan... sebab aku tiada mempunyai baju bajan yang berkecantikan... huhuhuuhuu!!!
:okay:
Tak kesah lah!
Korang tunggu jelah N3 aku next week eh...
Kalo ade jejaka² tampan yang sudi mengambil gambo aku, akan ade lah aku tempek kat sini utk tatapan korang!! hokayyyy!!

Jmp next week!!
Selamat Berhari Minggu!!!
DAAAAA!!!

Comments

Popular Posts