::OST SPA Q::


Korang peminat SPA Q tak?
Aku org keje gomen neh harus lah kan..
sebab keje gomen kan balik awal...
Sampai umah, sharp2 6.30 tertenggek lah aku dpn tv nak tgk SPA Q!
ngeh ngeh ngeh...
nak lagu OST SPA Q tak??

Kan ke banyak lagu..
Lagu Datuk CT, mmg lagu tema tuk citer tu kan...
Ade lagi lagu lelain..
Tp, dlm byk2 lagu tu, yg aku paling suke, 1 lagu jer.. kalo krg perasaan,
lagu tu dimainkan kalo tiap kali part si Zafrul ngan Qistina... heee..
I loooiikkkkk!
ni lagu nyerr...

ADA MASA - INFINATEZ
Ada masa yang akan kufikirkan
Kiranya kau pergi dariku
bagaimananya akan ku ketruskan tanpamu
tak sanggup utk ku bayangkan
andainya takdir jauhkan kay dariku
satu yang ku mampu hanyalah kamu

# Maafkan aku...
Telahku lukakan hatimu cintaku
ingin benarku memahami dirimu
agar dapat selalu senyum diwajahmu..

Maafkan aku...
Telah ku lukakan hatimu cintaku
ingin benarku memahami dirimu
agar dapat selalu senyum diwajahmu...

Betapa sungguh ku inginkan belainan
senantiasa kai berikan ku
merasa kehangatannya cintamu
Sakitnya tiap kali kau titiskan
air jernih dari matamu
memandangnya ku tak mampu...

Andainya kau tahu prasaan ku padamu
takkan kau siakan air matamu
walaupun diriku jauh takkan pernah
kau tiada dihatiku

**Ku maafkan dirimu
jgn kau sayu
benar bila kau jauh
tak tertahan rindu...

(maafkan diriku.. kuperlu cintamu)
(walau jauh.. hanya kau)
hanya kau dihatiku...

Ada masanya ku terfikir
Ada mada terdetik dihati
Tak sanggupku keseorangan
Maafkanku...

Senyuman diwajahmu
Menusuk jauh ke hatiku
Keikhlasan hatimu
Kehangatan cintamu
Membuatkan rasa rindu...


Lagu Lain:
Datuk Siti Nurhaliza - Pada Cintanya


Comments

Popular Posts