::JOM PICS!!::

Kat bawah ni, ade 5 pics yang dah aku edit guna photoscape.
Ekceli.. aku neh bukan nyer pakar bab² edit meng edit gambo...
even guna photoshop, aku masih gagap...
Aku akui, antara photoscape n photoshop, aku lebih kepada photoscape.. sebab ianya very the senang.. sape stuju? laparhangkat kaen! WooOPss!sembah sengihnampakgigiheee! Kelllassszz korunk!

Bagi aku, guna photoscape, ko hny perlu klik sana.. klik sini.. adjust serba sikit... hagak dah cung.. SAVE! very the easy kan?
Tapi kalo guna photoshop, ko kena tahu funtion dan kena ada sedikit pengetahuan dalam photoshop.

Tapi bagi aku, kedua-duanya perlu ada kreativiti...
Dan paling penting, kalo ko rajin godek, penggodekkan ko itu akan menjadi bertambah cekap dan tekap! BETUL TAK? ngeh ngeh ngeh!sengihnampakgigi
Sape stuju skali lagi hangkat sluar!gelakguling Aahahhahaahha!!
Ape kene aku ari ni?garupale weng ke?? agegegegegege...gatai

Tapi skang.. aku nak korang bagi support kat aku...
Vote laa pic mana yang korang berkenan...
Bukan suh korang teka².. Aku suh korang VOTE jerr...
Sebab, pics mana yg dpt paling byk vote , akan menjadi header banner aku!
Yearrghhh!!!!
Aku budak baru belajar.. kalo ade ape² yg korang nak bagi fendapat atau fendapatan, sila laaa sila bersila...
InsyaAllah... Aku akan terima seadanya... lalalalalalala...siul

GAMBAR 1


GAMBAR 2


GAMBAR 3


GAMBAR 4


GAMBAR 5





Dipersilakan utk meng vote!
hehehhe...

Gambar ni aku suke sebab aku amik waktu mlm hny guna hp cabuk aku tu jer...
Tp bila dh aku edit.. sgt menjadikan aku seronok utk melihat dan terus melihat..
nak pulak model cilik tu mmg pandai bergaya depan camera dh skang ni...



SELAMAT BERHUJUNG MINGGU UTK ANDA!!!!


Comments

Popular Posts