::MeWWah Idaman Kelbu::

Papa ku pulang dari kota...
Papa ku belikan kereta...
Kereta KENCIL warna MEWWAHHH...
Boleh bawak dtg keje...
pheewwwwiiiittttttttttt!!


MaKkKKkKkK!! Besauuu ehhh!
gambo jer besau... keta nyer kontot jugek...
kontot pown kontot lah!
janji aku punyerrr!!!
Yeerghhh!! yeerghh!!

Ini lah idaman kelbu ku...

Akhirnyaa!!
Setelah berhempas pulas beberapa bulan lamanya...
sat kata mcm tu.. sat kata mcm ni.. sat itu.. sat ini...
alih alih... masuk campur tangan si dia, barulah impian ku menjadi kenyataan..
Mekasih si dia...
Sayang dia!!
muahhh! muahhh!

Aku beli cash no utang piutang...
bukan nak vangge tapi aku mmg tak leh wat car loan ngan any bank.
Nama aku dh black list dowhh!! *nih masa silam nyer citer!*
Cash ini hanya utk keta MEWWAH ku ini ajork, tp aku tetap ade utang ngan Bank Untuk Rakyat!!
muahahahhahahahhaa!! to be onest taww!!
Tak kesah lah.. yg penting, tetap duit aku!
Hanya duit aku yg ku laburkan tetiap bulan...
Ade engko kesah?
Aku ade utang ke ngan engko?
Ade aku mintak sedhekah ke ngan engko?
takde kan... nehi nehi nehi...
*hiskk! tetibe emo!*

Pasni, aku dah tidak berpatah kaki lagi...
Aku sudaa ada yang punya dihati...
MeWWah ku Warna idaman kelbu...
Terima kasih Si dia yang pandai memenuhi citarasa ku...

Comments

Popular Posts