::HARI MENJAWAB TAG!::

Mari.. mari..
Sapa rajin nak bagi TAG kat aku..
Mari!! mari!!
aku tgh rajin nak menjawab...
HARI INI SAJORKKK OKEY!!!!!
huuhuuhu!!

Ini TAG dari rakan di bawah satu ghimau!
Puan Ju-aRe atau Mak Datin..
Nape aku panggil dia mak datin??
Ermm.. sbb dia ske dressing ala ala Mak Datin giteww!!
Betul dak zura? hahahahA!

Hokkey! Cara TAG ittew adalah sebegini...

Go to your photos folder in your computer.Go to the 6th folder of photos. Go to the 6th picture in that folder.Put the picture on your blog and description of it. (Jgn tukar gambar tau.. Jgn tipu..) Invite six friends to join the challenge.Link them in your blog and let them know they have been challenged.

Sejauh manakah TAG ini menguji kejujuran seseorang... *pinjam jap ayat kak mya kenyit*
InsyaAllah.. aku akan berlaku jujur...

Challenging ke TAG ni??
Jom tgk!
Photo folders aku berada di drive D yer kawan²...
so, aku kena carik photo folder aku yg berada di drive D ajorkkk...
Aku memandai jerk suka suki jawab TAG dgn cara aku...
Arrgghhh!! Podulikkk Haperr!! Ade aku kesah??

Folder gambar yang mengena adalah folder gambar 'Ghatering'!!
**pheeww!! nasib baik! penat**

Dalam folder tuh gambar ke enam.. adalah gambar ini! **dabel nasib baik!! Fuh! penat**

1st Mini gath Penang Bloggers!!
Dalam gambar tu ada aku + pengarang jantung, intan & kak Azza cantik
We ols lepaks², borak², sembang² kat KFC QuenssBay Mall
Dan entry nyer disini

Ok.. selesai suda tugasan ittew!!
Esok jemahat aku cotiiiii!!
tunggu.. sape yg akan ku terjah di keyell nnt!!
babai

Comments

Popular Posts