::AKU HARUS SELESAIKAN UTANG 2!::

OKEH NEXT!!
sengihnampakgigi
Bebaru ni, aku dpt kawan baru dari Brunei.. NOY! nama dia..
Boboy kami kebetulan nama sama tau..
Baboy aku, Muhammad Shah Darwish
Boboy Noy, Muhammad Darwisyah
hehehhe.. tak ke sama tu...

Noy ade bg aku award n suh jawab TAG.. huuhuhu.. secara berjemaah nyer aku menjawab..
Aku jawab TAG dulu dehh..

1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
-> Truly, Luvly, Honestly, = Aku menulis blog ini hanya tentang kehidupan aku yang BENAR, telus, tentang erti KASIH SAYANG aku pada suami, anak², keluarga dan teman², tentang cara penulisan aku yg JUJUR. Aku tak boleh utk menipu tetang sume itu. Hanya blog ini yang bisa memahami segala apa yang aku rasa. Sebab segalanya aku luahkan di sini, segala kebenaran aku curahkan di sini. Aku tak pandai utk berkata-kata, bermadah berhelah. Segala ayat-ayat aku persis percakapan seharian aku... Jika kalian tidak blh menerima, aku tak ada alasan utk itu...

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://www.cek-lala.blogspot.com dulu aku gunakan nza-lala... tp tah cane aku sedap pulak nak guna kan cek-lala.. jadi aku tuko.. heheh..
owhh yerr.. ekceli aku nak lari dr sumone... tp tak leh gak.. dunia internet ni kan meluas.. manusia yg cipta, jadi manusia jugak yg blh merobos.. (ape daa itu merobos?)

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
method aku adalah menaip di papan keyboard menggunakan jari kekdah nyer...

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
eememmememe... menghapuskan jejakmu itu belum dalam perancangan lagi.. walopon aku skang sgt sedang malas utk mengupdate..

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
Noy.. ermmm.. walopon baru kenal dan beberapa kali kami berborak di PINGBOX, bagi aku dia seorang yg friendly...

6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.
Kak Mya
Kak Retna
Mama Mencah
Ira
Neija
Mak Datin
okeh cukup!sengihnampakgigi

Then, seken TAG juga from NOY
TAG ni mcm lain mcm sket... takpe.. aku cuba selesaikan dgn cara aku k!!

Cara dia::..
Go to urbandictionary.com Type in answer to each question in the search box,then write the definition it gives you. If there's more than one, just pick the first one.

Korang kena jawab soalan² yang diberi. Jawapan yg korang nak bagi tu, korang kena tulis dlm kotak 'look up' and klik search! Pastu ape ajer meaning of jawapan korang tu, just copy n paste. Kalo ade 2 atau lebih jawapan nyer, amik jawapan yg pertama..
Ok ready!

1) Your name?
lala- To do something obscene or kinky that isnt able to be said delicately. **aderrkkhhhh**

2) Your age?
29-
The age at which most women stop aging (or so they say!)
**betul ke??**

3) One of your friends?
wanie-
Urban Alligator; a human form gator that lives in a city, or is transient.
**ekceli i write down 'wanie' .. but the the meaning is not with 'e'.. just 'wani'.**

4) What should you be doing?
sleeping-
To masturbate furiously in your room while praying that your grandma doesn't come in.
**hahahahha!! gilakkk!!**

5) Favorite color?
red-
Flavor of kool-aid to a black person.
**kool-aid tu ape wehh??**

6)hometown?
Perak-
A pompous, self congratulating asshole whose only interest in life is to make himself look good at the expense of others.
**im not pompous ok!**

7) Month of your birthday?
July- A month when mostly the hottest girls are born
**oWhh YEzzSSS!! Im dA HotZ!!**

8) Last person talked to on the phone?
My Husband - Someone who has your back when you need it, but knows when to get the hell out of your way when he has to. Useful for fixing things, keeping you warm, and that fuzzy soft happy feeling that he usually creates.
**hehehhe.. Im coriiiii**

9) Favorite sport?
Bowling -
1. Actual bowling, with 10 pins and 1 ball.
2. Masturbating, with 2 balls and 1 pin.
**Hadoiiiiii... **

10) Your last name?
Ahmad - A tweety pie, aka as Adam. He's super sxy, funny, he's cool, he's smart and he burns.
***alamakkk!!Hampunnn abah!!**

Okeh.. Mangsa² menanti...
Kak Azza Cantik
OneZ
Dir
Embun
Mr.Sparkystar

Okeh pastu ni ade Award dr Noy... telah pon aku abadikan di dinding yg bergerak itu... Mekaceh Noy!

:okay:

Comments

Popular Posts