::NO IDEA::


TULUNNNNNNNNN!!!
TULUNNNNNNNNN!!!
AkU NO IDEA!!!!
Aku Ketandusan idea utk menulis!!
Tak tahu kenapa...
Tak tahu mengapa...
Tak tahu!! Tak Tahu!! Tak tahu!!

Tapi.. apa yg aku tahu,
Kemelesetan ekonomoney telah menjejaskan segala tingkah laku aku!!
Menjejaskan segala HUBUNGAN yang ada!!!

Huuwaarghhhhhhhh!!!! :waaah:

Cuma satu idea yg terlintas skang...
Aku nak ucapkan TAHNIAH di atas pertunangan seorang blogger *dulu blogger.. now dia dh amik option awal utk pencen!* ngeee sengihnampakgigi
Majlis berlansung dgn meriah dah simple pada hari ahad lepas...

TAHNIAH skali lagi utk FAHREEN yang hanya aku panggil 'ADIK' di YM...
Kami tersangatlah mesra di YM sampai kentut sendri pon ade bawww!! CHOIIIHHH!!!
Dan pic ni aku pamerkan di blog aku utk tatapan.. emmm.. emmm.. sape eh??
Ade lahhh.. hanya "aku, kau dan dia" jer yang tahu..
Takyah korang nak sakit² kepala pikir... gile


Semoga pertunangan ADIK kali ni sampailah ke jinjang pelamin.. INSYAALLAH...
Jaga dirimu baik baik yer DIK...
Darah awak tgh manis tu.. silap2 kena kencing manis awak nanti...
NGEEE!!sengihnampakgigi
Akak sayangggg awak!
Nanti kenduri awak akak bawak rombongan PENANG mai taw!!

Comments

Popular Posts