::AKU HARUS SELESAIKAN UTANG!::

Yeagghhhh!!
itu lah angan² ku di saat ini!
harus melangsaikan utang TAG yg adooo...
Hampun mahap beribu hampunnn...
kepada cek mimi yang bapokkk lama dia bagi TAG kat aku tak berjawab-jawab... padahal dok ade soalan tu kat draf aku.. cuma tak berjawab jerkk..
huhuhuuuh.. mahap yer laling.. ai tak sengaja...
Okeh.. Ai jawab TAG u ari ni taw!!

Berapa umur awk & keputusan pekse UPSR awk??
*motip soalan??*
ikut tahun umo ku 29
pekse UPSR? halamekkk.. dah berlalu 17 tahun yg lalu...
bape eh keputusan UPSR aku?
3A, 2B kott...

Beri 4 ciri lelaki pojaan awk? :)
(1) SI HITAM MANIS...
(2) MANJA DAN MENGGODA... *eeeuuuuuu!!*
(3) SANGAT SAYANGKAN ANAK²...
(4) TAK MEMILIH
*mcm ciri² kt somi aku jer..*

Sila siarkan 1 pic awk dlm berkeadaan berkemban **OOpppss!:

**muka semasa menjawab tag tanpa mengubah pape pown jgn ubah
Buruk tak?? buruk tak?
ckp la buruk...

**keadaan selepas diubah dgn cdkit touch-up
ok tak?
ok lah ni kan...
control ayu beb!! HuaghhH!!

**muka dgn senyuman tertutp x nmpk gigi *mcm mana senyuman tertutp tu yer?*
mcm ni kot.. heheh..

**muka dgn senyuman manis yg nmpak gigi
yg ni nampak gigi tak?

apakah yg sdg di tangan anda sekarang ?
- cane nak tunjuk.. aku tgh type.. makne nyer.. keyboard ni lah kan?

silelah siarkan gambar2 unik anda..tidak sabar rasanya mahu melihat!
diantara gambar2 yg aku edit.. dan aku sgt suke..

warna baju & suar yg kamu pki skng ?
Now aku pakai baju keje; jeket ijau, tudung cekelat, suar slack blue black.

orang yg di tag
Nobody.. blh?
kira aci lapan lah ni...
sengihnampakgigi


Comments

Popular Posts