::RESULT MY NEW HEADING BANNER!::

Susulan dari N3 VOTE PIC aku tempoh ari... *bulan lepas ekceli...
Aku ade minta korang² sume wat voting bout pics yg dh aku edit kan tuh...
Dan aku janji, pic yang mana dpt rating tertinggi, aku akan amik tuk wat header banner!


So, keputusan nyer...

Gambar 1 dan gambar 3 dapat keputusan yang sama.. 3 V

Aku tau.. lately, blog aku mmg jarang yg view.. aku tgk dari rating statik blog aku pon mmg tak ramai viewers yang masuk.. kalo ade pon maybe bloghop atau tersesat kat pokcik gugel! hikkkss!
Ape² pon aku tetap ucap BEBANYAK TERIMA KASIH kat korang yang slalu masuk blog aku.
Even yang silent reader.. aku tetap jugak nak ucapkan TERIMA KASIH!
Aku tak kesah sume tu.. sbb aku pon jarang sgt nak melompat dari blog2 ke blog kengkawan..
bukan bermakna aku tak sudi.. bukan bermakna aku sombong.. bukan bermakna aku tak suka.. tp masa dan keadaan yang membuatkan aku tak berupaya nak menyelit ke blog kalian..
Sesape yg tersenarai dalam blog list aku, yang update blog secara kebetulan time aku online.. akan aku terjah secara sambilan...

Okeh... berbalik pada tajuk! *tetibe emo jap tadik!*

Jadik nyer.. keputusan itu seri...
Oleh sebab xnak ler kang ade yang bertumbuk sesama kalian...
aku amik dua2 pic itu sbg header banner aku..
ACI TAK??

So, setelah diedit.. ini lah hasil nyer...
Ini lah heading banner aku yg baru..
nnt aku letak okey!!

SAYANG KORANG SUME!!
MUaaaaHHHH!!!
peluk


Comments

Popular Posts