::AKU PON NAK JUGAK::

Org bercontest, aku sebok nak bercontest...
Org menggedik.. aku pon sebok nak gedik...
Org dok gila masak (ditujukan khas buat MR) hehhehe aku pon sebok nak tempek gambo hasil masakan... hhahahhahaa...
Aku kan jarang skali nak menempek gambo yg bertajuk makan-makan kan...
Aku ni kurang rajin memasak... tapi dulu aku rajin tau!
tah napa sejak dua menjak ni makin menjadi-jadi urat malas masak aku timbul...
Entah kenapa di malam tadi, aku berkobar-kobar mensnap gambo masakan yang bercirikan 'urat malas' *mls lagi tu!*

Hah!! ini lah bahan² rencah yang kami sekeluarga mkn mlm td..
Sambal tumis udang tu, adalah lebihan yg aku masak ahad ari tu... masih boleh diterima pakai sbb simpan dlm frigde.. so, aku panaskan.. masih sedap! masih kaw tahap kepedasan nyer!

Dan benda² tu suma dimakan dengan bubur nasi spt dibawah ini..

Soalan pertama dari Dina...
"Ibuuuuu... ni nasik apa ni buuu??"

hehehheeh.. aku memaksa anak² dan en.Suami memakan secara yg demikian mlm tadi..
Kira ok lah kan.. mlm mlm bakpe nak mkn berat²...
Alhamdulillah....

Comments

Popular Posts