::TERENGGANU SOKMO III::

Kedudukan pingat utk USM bagi olahraga...
USM dok nombot 5! dgn bawa balik 3 emas, 2 perak dan 7 gangsa...
5 USM - Universiti Sains Malaysia
3
2
7

Ini plak keputusan utk acara keseluruhan. USM ranking nombot 6!
Bagi pendapat peribadi aku, tahun ni USM menyerlah la sikit berbanding dgn tahun² yg lain...
kan... hehhehe....
6 USM - Universiti Sains Malaysia
2
2
6
10

Sepanjang tempoh aku kat sana, mmg merugikan sebab aku tak dapat nak melawat-lawat tempat² yg best ada kat Terengganu... Yer lah.. game boling start 6hb sampai 11hb... setiap hari ade game. Boling pulak bukan mcm game² yg lain. Main 10-20 minit dh abis.. pastu dh leh rehat... Boling paling cepat 3 jam tau! Hah... tu kalo lane ok takde problem. Main pon lancar jer.. Ini dah la tpt yg panas, ade ekon mcm xde ekon. Lane banyak problem. Mana tak fenat.. Walopon aku tak main.. tp aku dpt rasakan kepenatan nyer.. Sebab aku kena bagi supporter kat team² aku! Balik tu dh tentu penat kan..? Balik makan, rehat n tido... Pastu kalo ade kesempatan, kalo ade org yg sudi nak bawak kami, blh laa p bagi sokongan kat team lelaki...

Ehh!! Nape ade pic en.Suami plak dlm cite aku ni??

HAH!!! ini lah citer best tuuu....
Beberapa ari aku kat Terengganu, aku mmg ada satu perasaan yg tak best!
Aku mcm takde semangat.. Rindu kat anak².. rindu kat suami.. (of koss...)
Setiap kali aku ber sms dgn en.Suami, aku mesti buat ayat² cinta sedih, kata aku boring kat sini, kata aku xde semangat sbb hubby xde.. Aku tau, en.Suami merasakannya walopon dia takde respon ape².. Becoz i know what im feel... ceewahhhh!!!
Pastu nak jadi kesah, member boling aku ni nak suh anak dia dtg ke sana. Sbb dia dok teringat-ingat kat anak dia. Mana tak nyer, anak dia tu, asal mak dia call jer mesti nanges. Umo dh 8 tahun. tp manja nyer kemain. Disebabkan ostel yg kami duduk besar, dan kami pon duduk sorang 1 bilik, dia amik keputusan nak pos anak dia kat en.Suami ku. Sbb aku pon dok ckp en.Suami ku ade ura-ura nak dtg. So, dia pon suh aku bitau en.Suami ku, kalo comfirm nk dtg, dia nak pos anak dia tu n akan bagi lah ongkos utk minyak... Nyehhhhh.. ape lagi.. laju jer lah sejutu nyer en.Suami ku ittew!!!
Sabtu pagi tu en.Suami ke kg. gajah, perak dulu sbb bg sokongan kat member² racing dia.. (dh gila race keta pulak syg aku tu...) 5 ptg en.Suami sms, dh otw nak g amik anak kakak tu kat Kuala Kangsar. mlm lebih kurang pukul 11 en.Suami selamat sampai ke UDM tpt aku stay.. Tu pon setelah berhempas pulas bgtau arah jln... Tak kesah lah kena sembur ke hape.. janji aku hepi gila hubby akan ade disamping aku sepanjang minggu tu.. YeeaahhhAAA!!!

Sanggup tau seminggu dia amik cuti tahun nak bersama aku kat Terengganu. Walopon kami tak leh stay skali, tp dgn ada nyer dia kat sana tu pon dh buat aku kembali merona ceria...

Kami p makan²...
Kami p ronda²... hehehhe.. tu pon kena curi² masa...
sbb en.Suami telah dilantik secara tak rasmi menjadi runner tuk antar team lelaki ke boling elley...
Kami berdua p mkn colek kat Pantai Teluk Ketapang...
Pendek kata, walopon kami tak leh stay sama, tp kami masih boleh abiskan masa bersama.. walopon hanya sejam dua. Aku suke! Aku Suke! En.suami pon mcm tu.. nampak lah reaksi hepi dia tu walopon dia tak ckp yg dia hepi dpt bersama dgn aku... Banyak bnd kami borak² mcm setahun tak jumpa.. hahahhaha... Ya Allah!! xtau lah nak ckp mcm mana betapa suka nya aku!
Dan aku akan sangat menghargai perngorbanan suami aku yg sanggup korbankan cuti tahunan dia semata-mata nak dtg ke Terengganu. Tak kisah lah ape pon alasan dia utk dtg, tp bagi aku... suami aku dtg sbb nak memenuhi permintaan aku utk dia ada bersama aku... THANKS A LOT MY LOVE!!!

Acara penutup sukan berlansung pada Sabtu 13hb. Tp aku tak tunggu sampai acara penutup sbb En.Suami dh ajak balik ari jumaat tu. So, aku pon ikut lah.. Tak de lah aku dpt tgk acara penyerahan bendera dan persembahan boria dr staf USM Penang ari sabtu tu.. Utk pengetahun korang, tahun depan 2010, USM plak jadi tuan rumah Sukan Staf ni... So, tunggu lah tahun dpn nyer citer plak psl sukan ni yer... hehehhee...

Jumaat, kami bertolak dari Kampus UDM jam 10 pagi.. berkonvoi dgn 1 biji keta nak balik ke Kelantan dan 1 keta lg sama² balik ke Penang. Balik ikut jalan pantai.. singgah ke sini... Nak beli kopok lekor...
*en.Suami mengengdong seplastik besar kepok lekor..*

*Dtg dgn bas, balik dgn keta... heheh.. aksi?*

*Saye yg cumel dn gumuk bersama en.Suami yg ensem dn suwiitttt...*

Kami sampai Nibong Tebal lebih kurang jam 5...
Masuk umah aku terus mandi sbb migrain menyerang aku sepanjang perjalanan td... Keadaan cuaca panas.. keta banyak.. aku lak tak leh nak tido sbb kesian kan hubby bwk keta srg² xde teman sembang... Tp sampai kat Gerik aku tewas juga.. hubby paksa aku mkn ubt n suh tido. Sbb dia tgk aku dh jd mcm pompuan ilang anak dgn rambut kusut masai, muka cemberott. Pas mkn ubat, 5 menet terus aku hanyut. Tp aku tak leh tido lama.. kejap jer.. sblm sampai tol kuala kangsar aku dh jaga.. Pastu terus teman suami aku drive sampai umh.... Alhamdulillah...


Comments

Popular Posts