::"MODEL BERTUDUNG"::

aku masuk CONTEST??
Hahh.. aku dh masuk contest u olsss!!!
Jangan tatau...
contest tu tajuk dia.. "MODEL BERTUDUNG"

Contest ni anjuran blog ummie_mirahaziq.
Disamping tujuan utk mengerat silaturahim sesama blogger, ummie_mirahaziq jugak nak promote blog dia.. Iniseatif yg bagus! Keep It Up Bebeh!!
Ade citer sebenonyer antara aku ngan si pemilik blog itu.. hehhehe.. nnt citer eh..
Now nak cukupkan syarat² contest ni dulu..

Disebab ini gambar terbaru.. maka aku letak gambo ini utk contest.. tp aku tak sure lah jenis tudung ni ade ke tak dlm senarai syarat2 dia tuh.. sbb aku ni bukan kenal jenis atau nama2 tudung... hahahahah... xpe kot eh reen...

Eh.. korang yg lain pon leh join laa... JOM ARR!!! klik SINI
Aku pon bloghop jer blog si Reen atau Ummi_mirahaziq tu.. skali berminat plak dgn contest ni.. sbb tak perlu bersusah payah jawab soalan sgale.. contest yg sgt senang!
pulak tu.. nak jadi citer, sembang pny sembang.. tanya punya tanya.. sekampung lah pulak kami ni.. hahahhaha!!
Ok! reen.. akak masuk list taw!! ahakss!

Comments

Popular Posts