::INI BUDAK MAINYAK CING CONG!!::

Sepatut nya citer ni aku up kat blog bebudak berdua tu...
Dan sepatutnya jugak aku publish cita ni ptg tadi..
Tapi kekangan keja (ceewahhhhh ayatt!) membuatkan aku tak berkesempatan nak berupdate segala... <-- korang percaya stetmen ni??

Ini malam punya cita, aku kasik naik esok pagi.. 
Ptg tadi punya cerita aku naik kan ini malam...
Kurang-kurang ade org tak tido malam ni, boleh gak layan blog publisiti murahan aku ni.. muahahhahaa!!

Ok,
Ini pasal budak bujang sorang ni...
Muhammad Shah Darwish....
Kalo dah nama nyer pon ANAK LELAKI kan.. aku kena lah redho dengan tahap KEBUASAN dan KELASAKKAN beliau...
Aku tatau lah ape yang dia kinja-kinja kan sangat kat sekolah tu...
Aku tatau lah ape yang dia suke beno sampai terlompat-lompat rope tu kat sekolah...
Aku tatau lah beso mane kangkang kobak yang dia buat kat skolah...
Sampai begini tahap KERABAKAN seluar skolah beliau....


Reaksi aku??
nak marah tak jadi nak marah....
Tapi aku tergelak.. sebab ini adalah pengalaman PERTAMA aku menghadapi UJIAN macam ni bila anak dah sekolah... Pulak tu, masa aku amik dia kat sekolah memang aku tak perasan lansung. Bila dah masuk dalam keta, aku nak salin baju lain nak bawak p makan, baru lah aku terperasan. Dan dan tu ada makhluk lain yang dah bagi 'salam' dulu.... 

Nak tengok rupe paras jejaka bujang aku yang suke nau bila aku gelakkan suar koyak dia?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

yang bulat itam tu, korang boleh pikir sendiri lah 'ape' yang terjulor kluar...



MANA AKU TAK GELAK BESAR????
:))

Comments

Popular Posts