::CINTA BUKAN MILIK KITA::

Video klip pilihan aku kali ni...
KISAH CINTA dari ALYAH

First time aku dengar, aku sudah jatuh cinta...
Jatuh cinta dengan view dlm video klip ni...
Jatuh cinta dengan lirik lagu ni....
Jatuh cinta dengan melodi lagu ni...
Jatuh cinta dengan PELAKON LELAKI dalm video ni... :)


Bila aku dengar lagi.. dan lagi... dan lagi... dan lagi...
macam ade sesuatu jer....
hurmmmm....


KISAH HATI by ALYAH

Hati ku... Hati mu...
Menjadi Satu cinta...
Ku rasa hadirmu...
Menyempurnakan aku....

Tapi.....
Cinta bukan milik kita...
Semua....
Harus berakhir....

Cinta kau dan aku...
takkan mungkin bersatu..
Untuk saat ini..
Di dunia ini....

Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana...
Biarku setia...
Menjaga cinta mu......
Selamanya.....




Comments

kurus said…
huwaa x leh bukak pulak .. huuh
nanti2 nak tgk ..
sedap liriks uu :)

Popular Posts