::HAI NUFFNANG... HOW ARE YOU?::

hehehhee...
Kena bodek2 sket kat Nuffnang ni...
Kena selalu bertanya khabar....
hehehhe...

Yer laa...
Aku ni bukan nyer jenis org 'KAKI KIPAS'...
Kalo dh org tak nak bagi.. takde lah aku hegeh-hegeh nak minta2...
Aku buat blog pon, bukan 100% utk mencari duit...
Lebih kepada menjerumus ke lembah melayan otak bengong!
Dah penat-penat layan student... layan boss.. balik umah, 
layan anak-anak.. layan Lucky (WAJIB).. ;)
Nak tulis diari, malas... nanti kang tangan lenguh... 
Tulisan pon dah kalah tulisan doktor gigi...
Baik lah buat blog.. Menaip... Luahkan isi perut.. isi otak...
Kurang-kurang aku boleh lawan menaip dgn seksiteri2 yang dok ada tu.. 
HAhahhahahah...

APA KAU MEREPEK???!!!

Aku cuma nak bagitau...
Setelah sekian lama, BE aku menyepi... 
Dok lah ulang tayang robot kuning tu sensorang dah bape kurun dah....
Tapi, 3,4 menjak ni... dah semakin banyak BE aku...
Harap-harap depa ni kekal lama lah sket...
Korang-korang ni pon.. buat2 tak faham pulak.. 
KLIK laa yg dok kluar kat atas nun... kat bwh entry ni.. kat tepi tuuuu... lagi mau tgk saja!!!

Dah boleh kalo aku nak cash out!
tapi aku nak genapkan.. hehehe...
Alahhh.. bukan nyer byk mcm korang..
Sepanjang aku berblog, ini lah KALI PERTAMA aku nak cash out tau!!
Jangan risau.. tak sampai 200 pon....

CHURP-CHURP ape citer???





Comments

KM said…
kayo..kayo...bila mau belanja? hehe
ceklala said…
KM:: Meh kampus kejuruteraan.. saya belanja... hehehe
KM said…
hehehe...lama dah xpi sana....

Popular Posts